Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

jehličnatá jabloň

28. 03. 2007
5
7
1718
Autor
tibbaR_etihW

Jako,

jako červ,

jako červ v jablku,

jako červ v jablku sedící,

jako červ v jablku sedící v jadřinci,

jako červ v jablku sedící v jadřinci visící,

jako červ v jablku sedící v jadřinci visící na stromě,

jako červ v jablku sedící v jadřinci visící na stromě podivně vonící,

si připadá  čas,

beze mě a bez,

T    E   B   E   !


7 názorů

Senyoryta
30. 03. 2007
Dát tip
Seniore, seniore, kdy ty už dostaneš rozum? Btw, tip, kterej senior neměl vodvahu dát. Jo, a dyby autor měl zájem, smí vstoupit do klubu seniorůf antifanclub.

SENIOR
28. 03. 2007
Dát tip
Předvídatelný závěr snižuje mé závěrečné jakoby hodnocení o nějaký ten půl-až-stupínek (na to si ovšem autor vyčká až do samého závěrečna této mé /ne příliševá vstřícné/ kritiky jakoby) Ono opakování jaka plusevá dalších slov pokud pominu (což ovšem ve svém konečnu jaksi nelze) a nechám se unášovatět přídělem (bohužel nikterako zajímavých /snad až přčkvapivě chudobných/) frází na úrovni čtiva pro dětské čtenářství, je mou osobou jakoby konstatováno že se (kdoby to po prvním nadhledu očekávnal, jakoby že?) kupodivu čte relativně sama. Ovšem omšelovatý závěr otevírá oči i snílkům z řad pozitivního kritičstva a mou osobou nemůže být známkováno jinak než za 5+.

pozorovatel
28. 03. 2007
Dát tip
:)))mně to přijde milý

avi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru