Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Předmluva

28. 03. 2007
0
0
374
Autor
Chym

Ve volné čase jsem začal psát postřehy a vzpomínky, úvahy o životě, je to pro někoho možná trochu drsnější četba, nicméně jsem cítil potřebu se vyzpovídat o svých pocitech, názorech, frustracích, nadějích, průšvizích- no prostě o všem, co takový obyčejný život přináší. A čím víc píšu, tím víc zjišťuji, že život i se všemi svými pády a vzlety je krásný, jedinečný a stojí za to si jej prožít!

Předmluva Naprosto přesně vím, co mě vede k napsání těchto nápadů, příběhů, zážitků, nazývejte to jak chcete. Nebude to vlastně žádný deník, bude to „ONLY“ sebepřiznání,, , úleva a hlavně! Pravda! V chytrejch knížkách jsem se domáknul, že prej pravda osvobozuje. Vím to už dlouho, ale né každej to tak chce. Svět je plnej zasranýho svinstva, špinavejch ulic, úplatků, korupce, pohlavních nemocí, bezpáteřních plazů, ostatně dalo by se psát až do konce jenom o negativech. Nikomu nic nenutím, někdo zavře po prvním příběhu knihu, jiný oči, někdo to dočte do konce, je mi to šumák. Jedno vím jistě. Ten, kdo „prožil“ s velkým P, má pochopení a věří, že příběhy nejsou ani přehnané, ani přibarvené ani nic podobnýho. Nejlíp se píše každýmu, kdo je pod tlakem minimálně 25 kg/cm2! V podstatě jde o jedno: přežít a užít. Umřeme všichni a nevezmeme si ssebou ani Audinu, ani barák, ani konto ve „Švajcu“, ani nezaplacenou složenku na elektriku. Kámoš mi nedávno říkal jednu moc suprovou životní moudrost. Ženatý žije jako pes, umírá jako král. A svobodný žije jako král a umírá jako pes. Takže já to mám jasný. Každej se může rozhodnout, po který cestě chce jít. Já jdu do pekla, protože v nebi musí být nuda. Nevím, jak to dopadne, ale dobře určitě ne, nevím, co mě čeká a strašně se na to těším, když se něčeho bojím, tak jdu a sáhnu si na to.Hodněkrát se spálim! No a? To by stačilo, teď něco málo o autorovi a pak už jedna story za druhou, některá dobrá, jiná odstrašující, ale hlavně: to napsal sám život! Detektor lži: Jméno: Jáchym Věk: 35 a kousek Bydliště: zatím doma Vyučen jako: elektromechanik na 3,5 leté univerzitě v Povrlech. Současné zaměstnání: dělám cokoliv, kde se dá vydělat na přežití, nekradu auta, neprodávám drogy, nepasu holky, dělám rukama. Evidován na ÚP? Ano! Věříte v boha? Ve svého ano, ale nevím, jak vypadá. Znamení: Váhy A čínské? Kohout Z čeho máte strach? Z Cikánů(why?), ze psů a ze zubařů. Co nesnášíte? Úřady, složenky a zamotaný prodlužováky Co máte rád? Svíčkovou, dobrý sex a rychlý auta Co milujete? Svou dceru Charlotte a 99,9 % ženské populace. Co vás přitahuje? Zvláštní lidé tančící z řady a průsery! Co vás odpuzuje? Kravaťáci v namachrovanejch kárách s hovnem v hlavě. A taky chemický blondýny bez duše. Váš vztah k sexu? Kladný, je to to nejhezčí, co nám bůh nadělil, škoda každého dne, kdy nešukáme. Sexuální praktiky? Cokoliv, teplej nejsem nebo jsem na to ještě nepřišel! Největší slabost-máte nějakou? Ano, když krásný živočišný couře lezou na záda krajkový tanga z bokovek. Kouříte? Jako studenej Wartburg. Pijete? Poslední dobou docela ano. Proč? Protože ten svět je najednou takovej krásně jinej Berete drogy? Ano Jaké drogy?Navinulé spodní prádlo své 45 leté přítelkyně Rodinný stav? Šťastně rozveden. Máte děti? Ano, dceru Charlotte. Chcete další? Ne, je to nezodpovědnost přivést na svět dítě do zaprodané, rozkradené a nefunkční kolonie evropské unie Čemu rozumíte? Své práci, sexuálním úchylkám a trochu ženám. Čemu nerozumíte? Válkám a sobě. Nesplněný sen? Harley-Davidson, Route 66 a dát si pivo u benzínky, mít na klíně děvku a poslouchat utahaný blues. Nesplnitelný sen? Snad neexistuje! Kolik žen jste doopravdy miloval? Myslím že 3 a myslím, že mám vybráno. Oblíbený alkohol? Stříbrná tequila, Absinth a pivo Heineken Oblíbená muzika? Landa, Kryl, cokoliv blues, ale taky Anastacia, Rammstein, poslechnu si cokoliv. Nejhorší vlastnosti? Nedochvilnost a nezodpovědnost k povinnostem. Nejlepší vlastnost?Rovná páteř, ačkoliv mám skoliózu jako kráva. Uhodil jste někdy ženu? Ano, manželku před rozvodem, moc dobře věděla, proč dostala. Trpíte stresem? Stále Jste zdravý? Asi ne, al k doktorům nechodím. Oblíbené šperky? Stříbro na tuny! A to by asi stačilo. Na detektoru se žádná rafička nehnula mimo normu, takže asi nekecám. Nebudu se ale už dál zpovídat, pár věcí může zůstat něco jako „Tajemnej hrad v Karpatech“.
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru