Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

nevím...

02. 05. 2001
1
0
1259
Autor
ady

Jednoho jarního odpoledne, kdy jaro už se stalo létem, zaklonil jsem hlavu...

Kam letíte ptáci? Vy blázni Vemte mě sebou prosím...
cloviecik_3
27. 07. 2002
Dát tip
momomoc krasne

suva
03. 05. 2001
Dát tip
rýsuje ti rorýs sílu? nebo malou slabou víru? nenechej ty rorýsy zaneřádit duši si :c)))

hermit
02. 05. 2001
Dát tip
rozumím, ale je toho tam moc málo, ve skutečným pohledu na letící ptáky je toho daleko víc, víc rozlehlosti, touhy, něčeho... když už je to takhle krátký, mělo by to, myslím, mít nějakej přesah, třeba něco nakousnout a nedoříct..a nechat letět s ptáky...;-)

ady
02. 05. 2001
Dát tip
To jsem se učil, vypil sedmičku vína, protože nebylo mi zrovna nejveseleji a jak jsem seděl v křesle zaklonil jsem hlavu na radiátor a skrze okno jsem viděl na nebi rorýsy jak si rýsovali něco, čemu jsem vlastně ani nechtěl rozumět.

hermit
02. 05. 2001
Dát tip
no vidíš a tahle ta tvá vysvětlivka mi přijde lepší a básnivější, než ta celá minibáseň... ;-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru