Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Život je pes

08. 04. 2007
2
8
1461
Autor
Syd Barret
Už zase svitá. Ešte raz smutne pozriem na lepenkovú krabicu ktorá mi poskytla teplo a úkryt pre túto noc. Veď ktovie, možno zajtra budem spať pod holým nebom. Možno už budem mŕtvy. A možno budem znovu doma. To by som musel utiecť odchytu. Človek sa nerád cíti ako označené zviera. Zviera musí byť označené. Lebo na konci je šarha. Ale prečo? Je ťažké byť dobrý keď sa k vám chovajú ako k psovi. To začnete po ľuďoch štekať. Pes ktorý šteká nehryzie. Ale vysvetlite to niekomu. Vysvetlite niekomu že vonku je počasie že by ani psa nevyhnal. Ale vyhnal, pravdaže by vyhnal. Síce by jeden ani muche neublížil, ale odkedy je pes mucha? Voľakedy som stúpil do pasce na medvede. Tak som si chcel odhryznúť nohu. Ale poznáte to. Ťažko je bez nohy utekať. Odvtedy nosím svoje pasce na nohách. A sem tam prespávam v krabici.

8 názorů

obluda
10. 04. 2007
Dát tip
StvN, pokoj v dusi, kvoli jednej kritike sa do mna nenavazaj... Poviedky mam rad, a ked kliknem na dielo, ktore je oznacene ako poviedka a poviedka to nie je, tak nato niekedy upozornim, niekedy nie.. Ked mi napadne nieco konstruktivne, co by som mohol k dielu napisat, tak to napisem, ked nie, tak nie.. Som amater, nie literarny kritik... a urcite nemam potrebu niekoho urazat alebo ponizovat, tak ani ty moje konstatovanie pri tvojej nepoviedke neber osobne

Syd Barret
10. 04. 2007
Dát tip
StvN: zato ty by si mohol aspoň napísať, že či to je poviedka, čo je zlé, alebo či je to celkovo na púču, len to spáliť a zakopať... :)

StvN
10. 04. 2007
Dát tip
obluda: to se všechny tvé "kritiky" omezují na kostatování, co je a co není povídka?

Syd Barret
09. 04. 2007
Dát tip
mizogyn?: no,nespomínam si na tvoj nick, ale niečo mi hovorí že sme sa asi už postretli na písmáku... ;-) Tip nechcem lebo: Ľudia ti hodia len zbytky od večere, a pritom tebe stačí pohladenie. Ale aj to bolo, takže vďaka... :)

obluda
09. 04. 2007
Dát tip
skoda, ze to nie je poviedka... skor ta indispozicia, ale celkom zaujimave myslienky...

Syd Barret
08. 04. 2007
Dát tip
To je normálne že si nepochopila. Niežeby si bola blbá, ale je to skôr také lyrické dielo o ľuďoch-vyhnancoch, ale strašne blbo napísané... nick je nick, ten nie je dôležitý.. :)

Mlhavá noc
08. 04. 2007
Dát tip
Moc jsem to nepochopila, ale to je dost možná jen moje blbost. Máš hezkou přezdívku - to je důležitý! :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru