Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ona

09. 04. 2007
10
17
1523
Autor
Kaczenka
Choulila se na zemi, na sobě jejich nejoblíbenější svetr. Jemu padl jako ulitý, zatímco ona ho nosila spíš jako vlněné šaty. Rukávy měla až ke konečkům prstů a v nich svírala velký hrnek svařeného vína. Čas od času si prsty odhrnula pramínek vlasů, který jí padal do očí. Stejně ale nic neviděla. Oči jí slzely, možná od ohně, který upřeně sledovala, možná od vína, ale ze všeho nejvíc od smutku. Poslouchala praskání ohně, tiše hrající PInk Floyd a vzpomínala....
Myslela na všechno to, co spolu zažili. Vzpomínky se jí míhaly před očima jako televizní upoutávky, ale ani ta nejkrásnější a nejzářívější nedokázala přebít tu poslední. Tu jedinou smutnou...
Věděla, že teď už se nikdy nebudou milovat u krbu, ani spolu nebudou třídit podzimní listí podle barev...
Nevyčítala mu to. Věděla, že ji miloval, ale že ani přesto nedokázal dál žít. Teď už jen litovala, že tenkrát nebyla s ním.
Mohli odejít společně....

17 názorů

Kaczenka
17. 08. 2007
Dát tip
jezis, to nebyl vubec ale vubec ucel rozbrecet nekoho..ale jsem rada, ze se libi.

Lúmenn
17. 08. 2007
Dát tip
rozbrečelo mě to...krásné

Kaczenka
30. 05. 2007
Dát tip
jojo, pinkfloyd se mi hodi do nalady temer vzdycky....(ze bych byla tak ponury clovek?)

pecka - aj ja práve počúvam Pink Floyd.

Kaczenka
28. 04. 2007
Dát tip
oo tak toho si velmi vazim cteny barbare. vazne. dekuju

mno teda, netuším jak je to možné, asi tím že mi to připomíná jednu mou životní situaci na kterou si občas vzpomenu, ale podařilo se ti něco co téměř nikomu, barbar je dojat. Krása, Tipana sem dám... *

pepička15
20. 04. 2007
Dát tip
káčo.... to je tak... nádherný... mrazivý... a přitom sladce trpký - jako dobře uvařenej svařák... moc se mi to líbí... literárně se z toho dalo ´vytřískat´ víc, ale má to strašně silný emotivní náboj a to je to hlavní... asi Ti k tomu nemůžu říct víc, než že mám náladu přijít k Tobě a podat Ti kapesník, aby sis tu slzu mohla utřít...

Rían
16. 04. 2007
Dát tip
Slyším praskat oheň a někde tu voní svařák...Káčo, ty umíš moc hezky popisovat smutné věci...a ještě když se přidá tvůj oblíbený svetr...:) (z nějakého nevysvětlitelněho důvodu jsem si vybavila ten tvůj úžasně námořnicky proužkovanej-nějak mi do tý nálady zapadá:)

Nickyx
15. 04. 2007
Dát tip
trosinku kycovite ale to jen skromne vajadreni mych pocitu....kazdopadne dojalo, tudiz T :)

Chiméra
10. 04. 2007
Dát tip
Tak strasne moc se v tom vidim...A v posledni dobe jsem mi znela v hlave veta podobna te predposledni.... Krasne popsana atmosfera Kacenko a : Teď už jen litovala, že tenkrát nebyla s ním. Mohli odejít společně.... ****

Kaczenka
10. 04. 2007
Dát tip
jojo, dekuju vam moc vsem za nazor..tuhle vec porad tak nejak prepisuju a prehazuju slova ve vetach...takze tomu mozna vic skodim, nez pomaham...ale stejne dik za namahu pri cteni=)

Petrusha
10. 04. 2007
Dát tip
pravdupovediac, upútavky v TV skôr naštvú ako upokoja ...

až zamarazilo...a pink floyd miluju! :o)

Anyz
09. 04. 2007
Dát tip
hm tak uplne si dovedu predstavit jak mi v hlave proudi poodobne myslenky, uplne vidim tu chvili a do tela se mi zacina vkradat pocit ktery z techto slov jen krici, aby si ho nekdo vsiml podal muruku a prevedl ho pres neprijemny prikop zase na spravnou cestu "zatímco ona ho nosila spíš jako vlněné šaty. Rukávy měla až ke konečkům prstů a v nich svírala velký hrnek svařeného vína"*je mi to naramne podobne a naramne si to dovedu predstavit

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru