Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Do slunovratů ...

12. 04. 2007
1
7
1028
Autor
Ufounek

Roztodivných slunovratů ...bezpočetně,

násobím je ještě svým.

Mým pólem bez mindráků,

tím jasnem míň zataženým.

 

Roztoužených slunovratů,

tváře bezedných,

pocítím je ještě Tvým,

dotekem magickým...

 

Slunovratné dny  mě stíhají dál,

obtisknuté ve stopách,

duší pronikaj ...

 

Probouzených slunovratů,

potkávám stále míň.

Do roztodivných mraků,

se zamazlím..

 

A potají si prošumím ....

 

Slunovratné dny  mě stíhají dál,

obtisknuté ve stopách,

duší pronikaj ...


7 názorů

Jopol
18. 04. 2007
Dát tip
Každý z nás se "předělává" v podstatě každým okamžikem; obzvlášť když člověk se s někým/něčím novým setká - s něčím, co mu ukáže nějaký nový pohled na vlastní život, na život vůbec. Mně to taky trvalo delší dobu, než jsem do tohoto textu pronikl; jestli jsem teď alespoň trochu jiný? - kdo ví...

Ó
17. 04. 2007
Dát tip
...je to nějaké lepší...Ty jsi to předělávala...nebo jsem se předělal já?

Jopol
16. 04. 2007
Dát tip
Slunovraty... Svátek slunovratů... Pohanský svátek, výkřik radosti nad přestálou zimou, těžkou, krutou, smrtelnou... Jak lehce se v takové chvíli eurofie zapomene, že zákonitě a neodvratně přijde zima příští, studená, nevlídná... Co s tím? Rada nesnadná; snad vystavět si teplejší příbytek, ve svém žití - to ale nejde jedním rázem, k tomu je zapotřebí hodně práce, a i vědění, kterým směrem své úsilí napřít. Tak co, Ufounku: uhádl jsem teď už správně, čeho ses svou básničkou dotkla?

Štěp
16. 04. 2007
Dát tip
Tady taktéž::--))

Ó
14. 04. 2007
Dát tip
...asi takto...změna je život...zamazlit se, je pěkné...zamazlit se do mraků...i když roztodivných...je docela riskantní...totiž, často se mi to stává...ne, že by to snad bylo na nic... má to cosi do sebe...ale horší je najít cestu ven...asi to bude docela dobré, když to není zcela jednoznačné...

Ó
13. 04. 2007
Dát tip
...pěkné...taky bych se docela rád "zamazlil"...

Jopol
13. 04. 2007
Dát tip
Já tak nějak vůbec nevím, jak bych vyjádřil můj pocit z této básně, a tak si vypomůžu slovy z jednoho filmu: něčeho ses tu dotkla, Ufounku - něčeho zřejmě důležitého; jenomže já přesně nevím čeho... Musím se k tomu ještě vrátit, s odstupem, pak možná budu vědět trochu víc...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru