Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Archivní poezie k šálku nedělní kávy III.

15. 04. 2007
1
7
897

Dílo prvně uveřejněno v knize hostů na webové stránce kritika a katolického homosexuála M.C.Putny, dne 4.12.2005. Mírně poupraveno, duchovní idea nezměněna.

Ztichni ty, co ses rozplakal
najdi větev, kde pozřeš slunce
a oranžové podobenství lidstvem cloumající
tě uvede do stavu mlčení, které bolí pouze jehně
a hrbaté hříbě z domova
za nedalekým polem se usaď a slyš:
jsou tvé myšlenky vždy tak radostné?

7 názorů

Barbare, snad tvá averze vůči oranžové barvě není motivována politickým postojem? Asi víš, na co narážím.

A mě se to líbí, jediné co nemusim je oranžová ale ta tak nějak padne k tomu dílu.... *

Nikdy nelze vyhovět většinovému vkusu. Alespoň v mém případě. Ale podotýkám - tohle dílo vzniklo, když mi bylo devatenáct. Ač to jsou teprve dva necelé roky, jistý vývoj u sebe shledávám.

To také nebylo mým záměrem. Chtěl jsem tě probudit. Tebe i tebe. Asi se to nepovedlo. Chyba není na mé straně.

Jestli mě to mělo oslovit, tak oznamuju, že se tak nestalo.

Honzyk
15. 04. 2007
Dát tip
...nesnasim ty imperativy v textech...a tady este na ty cerveny...sileny...to mne ma nastvat..?, nenastve..)))) ---a slys, a usad se...sileny!!! p.s. najdi vetev, na niz povesis se...jo, to se ti to rekne))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru