Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Neuspesny pokus

15. 04. 2007
0
1
811
Autor
mi.rco

tohto sa bojím

Rozmýšľam o svojom živote. Načo som tu? Celý doterajší život mi preblesol hlavou a uvedomujem si ,že bol nanič. Úsmev sa mi pomaly derie do tváre, keď si uvedomím že to raz skončí. Teším sa na to čo bude potom a zároveň sa toho bojím, ale aj tak ma napĺňa radosť. Neviem z čoho sa teším, alebo na čo, ale poletujemako motýľ pustený zo zovretia rúk slobodne. A zrazu bum.......všade ticho....pozerám sa na svoje skrvavené telo...pýtam sa sám seba ....nevystriedal radosť v mojich očiach bezduchý pohľad?...................................aká dlhá je posledná chvíľka?.......celý život................................a zrazu moje telo odnáša sanitka.......kričím...počkajte veď ja som tu..haha..smejem sa nad svojou hlúposťou....rozmýšľam že pôjdem pozrieť svojich blízkych ako sa trápia....ale neskoro...rozplívam sa...desí ma to..rozbúši sa mi srdce ktoré ani nemám...a zrazu tu niesom...rozplynul som sa....ale, ako to že si to uvedomujem?....začínam cítiť bolesť, otvorím oči...a zo slzami stekajúcimi po lícach si uvedomujem že môj život sa opäť začína..........

1 názor

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru