Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Raindrops

04. 05. 2001
2
0
824
Autor
zklamaná

o někom,kdo by mohl zacelit jizvy v mym srdci

Usychám... ...nepolíbená prvomájový den v vzpomínkách na průvod a propocené košile pionýrů a slunce svítí ostřeji a bodá svými paprsky do očí a z očí tečou slzy Usychám... ...nepolíbená pod rozkvetlou třešní která už dávno nerodí červené plody sladkosti a růžové okvětní lístky padají pod tíhou třpytivých kapiček rosy a ztrácejí se v hustém porostu trávy Usychám... ...nepolíbená a Ty to víš víš to dobře ale rád mě trápíš nebo si prostě jen tak hraješ...
LILINKA
10. 05. 2001
Dát tip
Moc krásná básnička!!!

Cavalera
04. 05. 2001
Dát tip
Já jsem taky nepolíbenej:-))) .. ehm .. teda jako na toho prvního máje, jinak už mě jednou jedna políbila .. no ehm bylo to takové .. vlhké?:-))))

Psichiti
04. 05. 2001
Dát tip
fňukání

Psichiti
04. 05. 2001
Dát tip
sebelítost, je to lidské, ale lepší se vyfňukat v koutku, to přejde

KID
04. 05. 2001
Dát tip
Psichiti: Nejlepčí je vyfňukat se na písmáku, protože máš dobrey pocit, že to fňukání někdo zaslechne a pomůže ti utřít slzy...

Psichiti
04. 05. 2001
Dát tip
lepší pocit mám, když se směju, to mi nevadí, že mi tečou slzy :-) ale když myslíš.. no tak, zklamaná, tady máš kapesníček, rychle si změň přezdívku :-)

myslivec
04. 05. 2001
Dát tip
Kdo se pívem zalívá Toho hlava bolívá Ale neuschne!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru