Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

nema zmysel to citat

20. 04. 2007
1
0
384

sorry ze to tu pisem

jej otec ma rakovinu......ako keby po tom vsetkom nestacilo....po 3 rokoch temna prichadza este väcsia tma....chcem sa obesit! zaskrtit!! podrezat!!! alebo vystrielat polku mesta a potom seba,tak ako to robia ti hajzli na americkych skolach...ale to nespravim, bolo by mi luto nevinnych ludi.....aj tak to maju najhorsie vzdy nevinni.....nenavidim zivot....nenavidim sebalutost....a nenavidim cely vesmir,mal by som sa liecit, hoci este pred par rokmi som bol uplne sympaticky vtipny chalan, ktory zil obycajny a celkom pekny zivot, ale od vtedy som vsetku nadej uz davno stratil.....stale cakam na zmenu a robim vstko preto, ale nakoniec aj tak vzdy dopadne vsetko najhorsie ako to len mohlo dopadnut..chaos, slzy, zufalost...uz nic pekne sa nikdy nestane.....boh neexsituje, to bol 1 obrovsky klam v mojom zivote na ktory som naletel...ale to uz nikdy znova nespravim.....mozno aj existuje ale potom je to ubohy zakomplexovany zlomyselny bastard......ktoremu by som najradsej rozmlatil ksicht za vsetky tie svinstva, ktore s radostou pacha na nevinnych ludoch na demonstraciu svojej ubohosti.....a je mi jedno ze takto bude vsetko uz len horsie, v najhorsom skapem a pojdem do skurveneho pekla...ale aj tak to tam nebude o vela horsie ako tu .....


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru