Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Imbecilní a idiotská slova

20. 04. 2007
0
6
516
Autor
Kikulina

Slova...

Imbecilní a idiotská slova
mě zabíjí
nevinně na to jdou
ty svině
náhodou
však ony ty potvory ví
jak na me působí
ale nic neřeknou
pročpak by říkaly?
Je to jejich práce přeci
práce imbecilních a idiotských slov
jejich práce je ublížit
zapálit
roztoužit
prudce uhasit
a tím zabít
ponížit
dojebat
nadchnout a převést mě...
Ja jim na to stále skáču-
neumím si pomoct...
Ty slova mají úctyhodnou sílu
a já si pokaždé říkám
tentokrát nejste, vy, slova
idiotská a imbecilní
jako předtím
tentokrát ne...
A ony?
Ony jsou...


6 názorů

Kikulina
21. 04. 2007
Dát tip
Vím, že je docela sprostá, ale prostě znovu opakuji, vyjadřovala mé pocity té chvíle, patří to k tomu,... Myslím, že mé další básně už sprosté slova neobsahují:) Určitě je to jedna z nejsilnějších negativně naladěných básniček, která ze mě kdy vypadla,..:) Má svůj význam.. Proto se omlouvám, pokud Vám ty vulgarity tak vadily... Celkem to i chápu...

Neuwe
21. 04. 2007
Dát tip
myslím si, že by to šlo i bez vulgarit, ne?

Ay´Le
21. 04. 2007
Dát tip
spontannost je znat to clovek dal vetsinou nepremysli aby to melo nejakou uroven nebo aby to nebylo pouze urvane a pak uz o nicem

Kikulina
21. 04. 2007
Dát tip
Děkuji.. Tahle básnička byla napsaná dost spontánně, dala jsem do ní, co jsem v tu chvíli cítila.. Psala jsem jí téměř před rokem, nejprve jsem si myslela, že je bez hlavy a paty, ale čím déle si ji čtu, tím více chápu, že v ní je opravdu to, co mě trápilo a trápí. Není to bezduchý text a ty sprostá slova vyjadřují především můj vztek na pokrytost a jistý druh lži atd. No, přesto rozhodně děkuji za názor:)

až na pár sprostých výrazů nic zvláštního, jako barbarovi mi to pranic nevadí, když už se použijí v básni tak ale aby korespondovalo všechno se vším, takhle ne...

IVO
20. 04. 2007
Dát tip
Nic proti silným výrazům, jde o to, kdy a kam je vložit. Zatím mi to připomíná pouťového siláka, an ukazuje publiku kašírovaný svaly.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru