Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Človek a svet

20. 04. 2007
5
9
1468
Autor
Gringo123
Len preto že je svet zlý, skazený, skurv.... to ešte neznamená že taký budem aj ja.

9 názorů

Znám hodně dobrých lidí, vítej mezi námi!

A.H.
30. 03. 2009
Dát tip
však nemusíš

Lucia6
22. 04. 2007
Dát tip
presne tak,cim vilce lidem to dojde...*

Svět nezměníš, sebe můžeš. :-) tipana sem... *

Brynhyld
20. 04. 2007
Dát tip
Viděl jsi film Láska nebeská? Je to kouzelný :-)

Gringo123
20. 04. 2007
Dát tip
Dá sa povedať že je to v rovnováhe, ani zlo a ani dobro nevyhráva. Aspoň to je môj názor.

Brynhyld
20. 04. 2007
Dát tip
Pravda. Avšak na světě jsou i jiné síly kromě zlé vůle.A pořád jich zůstává víc. Jinak svět by už nebyl. Dík tip

Gringo123
20. 04. 2007
Dát tip
Pravda, len skoda ze ked sa z 6,6 miliardy zmeni iba jeden milion k lepsiemu... tak je to takmer stale rovnake... a skus me my, dobri ludia, presvedcit aspon niekolkych aby boli dobrymi, skusme z vraha urobi doktora, skusme zo zlodeje urbit dobrovolneho darcu... to sa nepodari. nikdy... Verit tomu mozeme, tak ako pred niekokymi tysickami rokov verili ludia tomu ze svet je plochy, no nie je to tak. Mozeme verit tomu ze svet sa polepsi, ale nestane sa tak... Ja viem zeby som vam nemal hovorit zle spravy, ale clovek je zviera, rovnake ako ktorekolvek ine...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru