Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odraz mé mysli

06. 05. 2001
1
0
996
Autor
Rybářka

ODRAZ MÉ MYSLI je na obláčku...
Krel
12. 05. 2001
Dát tip
jůůůůů, tak tohle je super...Líbí moc.

ale krást se nemá,že..;-))) Mohla bys bzučet..;-)))

Jarodějka
10. 05. 2001
Dát tip
slečno, neříkejte bábě lichotky, nebo ji porostou na nosu bradavice :O) bzučet nemůže, křídla již ustřihl mráz (průvan ve výloze, a podívejte, navečer ještě sprchlo)

Jarodejka-jsi skvělá..;.-)

Jarodějka
09. 05. 2001
Dát tip
jo, slečno, to jsou ty skvosty, co nikdo z otevřené výlohy nebere co kdyby tam byl alarm ! ;-)

Wopi
09. 05. 2001
Dát tip
Obraz mé mysli byl také na obláčku, ale vítr ho roztrhal. Navíc večer sprchlo.

Jarodějka
08. 05. 2001
Dát tip
no hlavně pod vodou :o), pak hluboký nádech, a zase tam ! líbí se mi řasy ryb, a perloporodky ;-) způsob jak to nejdéle vydržet bez jídla, je napráskat se sny, žaludek pak není jako na vodě, a sny nadlehčují, když jsem na dně :o)

Wopi
08. 05. 2001
Dát tip
*!

Jarodejka-jestli tě neničej,pak si v totální pohodě.Jestli je umíš rozeznat ,pak ještě v totalnejší pohodě a jestli je znáš a hraješ si s nima,pak si za vodou...;-)))) Slečna Mezková

Astalavista
06. 05. 2001
Dát tip
Amen!

a nespadne,že ne,kdyby ano..přijuchám ti na pomoc a rozprášíme společně ty tvoje iluze co tě tak ničej..;-))))

Jarodějka
06. 05. 2001
Dát tip
to se mi líbí ! vím, z obláčku někdy prší, ale obláček především uklidňuje :o) slečno Mezková, vysvětli, proč myslíš, že iluze někoho ničej ?

A moje müsli sežrali sysli...:(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru