Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Iluzivní stavy

07. 05. 2001
1
1
882
Autor
Rybářka

Neodolatelně modré oči plovaly jemnou hladinou avšak výkřik byl náhlý a uťatý do ticha hlas sťal svou masku klidu oči se zalily smutkem pastevce ryb neklely nuzně a prapodivně rychle se nechaly mást neklidem tikotu chodců a spěchu iluzí Spláchněte někdo výkřik těch očí aby tikot ustal smazal své obrazy.

1 názor

znám jednoho rybáře - menujej seKajman

Václavka
28. 05. 2001
Dát tip
Zajímalo by mě, jestli ty neodolatelně modré oči patří někomu, koho obě známe? Promiň, jestli jsem indiskrétní, Rybářko ...:-)

Kovi
20. 05. 2001
Dát tip
Když to tak čtu ještě jednou, přemýšlím, proč jsem byla tak drsná... neni to tak špatný...

Mustal
07. 05. 2001
Dát tip
ty obrazy nakonci docela jdou ... tikot chodců.. hmmm

Goha
07. 05. 2001
Dát tip
Název je hrozný - doporučuji nemilosrdně vyhodit. Začátek (první dva verše) na mě působí obludně - vzbuzuje ve mně představu mamuta s obrovitánským pytlíkem (vlastně pytlem). Snad je to tím často opakovaným o.

Marigold
07. 05. 2001
Dát tip
hmmm...pastevec ryb <>< to zní:)

Verita
07. 05. 2001
Dát tip
Ramona přesně vystihla i můj názor

Kovi
07. 05. 2001
Dát tip
pastevec ryb je výborný, tikot chodců zní příliš vyumělkovaně, ale vlastně to je zajímavý obrat... avšak výkřik uťatý do ticha je hrozný a v následujícím verši sťal se taky vůbec nehodí...

Ramona
05. 05. 2001
Dát tip
našla jsem obrazy, na kterých bych šla oči nechat, jako celek je to báseň, která mi hezky nezní ~ ~ ~

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru