Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Miss Valentine´s day

22. 04. 2007
0
0
422
Autor
Amanda Bynes

Některý tyhle díla mám zkopírovaný(psala jsem je já,akorát ne na písmáku ale na liter.cz!)Kdybyste si někdo něco chtěl přečíst na literu,dejte si mou prezdívku:Aurora Bernadette Zaatím hoj

Dnes ráno bylo ve škole pěkně rušno.Bodejď by ne......Je 14.února.Samozřejmě ne můj zrovna oblíbený svátek,protože jelikož jsem moc krásná,dostávám od kluků hodně dárků,to se mi líbí,ale proč bych měla slavit tento stupidní americký svátek?Vánoce ty byly v poho,ale Valentýn,ten je tááákk trapný....
Někdo by měl vymyslet třeba nějaký český zamilovaný svátek....A ne nějaký strašný americký.....

U nás ve škole rozdává náš třídní učitel každé holce růži ta,která jich má nejvíc potom musí připravit párty Miss Valentine´s Day ále musí obstarat hudbu,pití....
Já už jí vyhrála,ale na připravení párty Miss Valentine´s day mi pomáhá kámoška Anděla alias Anďa.
NA párty si můžu pozvat koho chci,což je dobré,páč si tam pozvu všechny super kluky z naší školy a ty pipky,které mě za rohem pomlouvají,na ty se normálně vybodnu!Vždycky po této párty zuří a pomlouvají mě,proč jsem je nepozvala na párty a prý jsem namyšlená....No doufám,že mě chápete!

Jmenuji se Kateřina a je mi čerstvých patnáct.Moje nejlepší kámoška je Anďa(To už jsem taky říkala:-))
Poslouchám všechny styly hudby, samozřejmě kromě Vážné hudby.Beethoven,Mozart a podobná stvoření mě fakt neberou!To už je lepší Hip-Hop a podobně.

,,Ještě poslední rudá růže pro Katku,"oznámí mi učitel a podívá se na můj stůl,kde leží hromada rudých růží.
,,Tak se zdá,že jsi Katko opět vyhrála!"oznámí učitel a usměje se na mě.Já jen pohodím svou blonďatou hřívou.Když se zpět podívám na ty růže,docela lituju jednu holku,která vedle mě nedostala ani jednu růži...

K jedně růži je připíchnutý vzkaz:,,Vím,že to vyhraješ!Jsi strašně krásná!Zavolej mi na 737 337 275.Ahoj!"
To zrovna pomyslím si.

Po škole jako obvykle zasednu k ICQ-můJ nejoblíbenější počítačový program.
Když už je půl sedmé,je čas přichystat vše na Párty Miss Valentine´s Day.Zavolám kámošce:,,Ahoj Anďo přijdeš na párty???"Zeptám se jí.,,No,snad jo!"Odpoví mi Anďa.,,Hele a nemohla bys přijít už teď?Pomohla bys mi s menšíma úpravama.."Prosím Anďu a kdyby tady byla,klekla bych si před ní i na kolena.,,No jo.Už jdu"Odpoví kámoška zaraženě a zavěsí...

Po půl hodině dorazí.Společně s Anďou přichystáme párty na jedničku s hvězdičkou a naši hoste,co nevidět dorazí.Mezi nimi samozřejmě náš učitel-jako dozor(Musím říct,že se mi nějakou dobu líbíl,ale už je to pryč.Když je to na soukromém místě,dovolil nám,že mu můžeme tykat),,Čusík."Pozdravím našeho pana učitele.Ve svém světě mu budu napořád tykat.,,Ahoj."Usměje se a odpoví.Dál si hledí svého a vykecáva se svou new partnerkou, Milenou.Moc jim to spolu sluší...
Za panem učitelem vstoupil ten nový kluk z devítky...,,Ahoj."Pozdravím ho.On mi odpoví docela normálním čus a dál se věnuje své partě kámošů...
Všichni se tu skvěle baví,kromě Anďy.Ta sedí až na konci místnosti v koutě na židli a vypadá to,že asi brečí.
Jdu k ní a sednu si vedle ní na židli.,,Anďo,co je ti?"zeptám se jí svým nejněžnějším hlase.Anďa si utře sly a odpoví mi na mou otázku: ,,Víš..."Načatou větu nedopoví,protože se před námi objeví ten nový deváťák Jakub a prohlásí:,,Nešla by sis se mnou zatancovat?"
,,Koho myslíš?"Zeptám se ho nejistě.,,Tebe."Prohlásí a usměje se.Anďa se na něj podívá a prohlásí na způsob něco jako:,,To jsem si mohla myslet!"A odejde.
,,Jo."Příjmu tedy jeho nabídku a jdeme si společně zatancovat polužáka na písničku od Stacie Orrico-I am not missing you.Nikdy by mě nenapadlo,že na tuto mou oblíbenou píseň budu tancovat právě s Tímto skvělým klukem,který by stál za 100000000 pusinek a možná ještě víc.
,,Ty seš asi Katka,viď!"Promluví do trapněho ticha.,,Nejspíš jo,pokud nemám další křestní jméno."Usměju se na něj.,,Ty seš asi Jakub,co?"Zeptám se já,sice vím,jak se jmenuje,ale lepší se zeptat znova než si pak udělat trapas.
,,Jo jsem.Mimochodem máš moc pěkný jméno....A.."nadechne se:,,Voníš po jahodách."No teda,nezažila jsem kluka,který by mi lichotil hned za pět vteřin.,,A ty seš docela vymakanej,chodíš do posilky?Na to ,že jsi teprve deváťák,máš pěknou postavu.Kdybych tě neznala,řekla bych,že je ti tak osmnáct."Udělám mu pro změnu zase já lichotku.
,,Nešla bys na chvíli na vzduch,Katťuldo?"Kaťuldo???Tak mi ještě nikdy nikdo neřekl.Jsem z něho totálně vedle.Myšlenkami,kam šla Anďa se prozatím nezatěžuji.
,,Jo.Jasně."Odpovím a usměju se na něj.Vezmu si svou bundu do pasu a odejdu se s Jakubem projít.

VENKU: ,,Dneska je krásná noc,viď?"Prohlásí,když jsme venku a ukáže na nebe.Hvězdy tam svítí,jako tisíce malých mušek,které tam lítají.,,Jo taky se mi dnešní noc líbí"Opovím ryhcle,aby si nemyslel,že nemám smysl pro Romantiku s velkým R.
Ani nevím proč,ale míříme do parku.Je mi to
jedno s Jakubem bych šla i na konec světa,pokud by to bylo možné...
,,Hele kolik ti vůbec je?"Zeptá se najednou.Proč ho to zajíma?,,Patnáct a tobě?"Zeptám se ho zvědavě.,,Taky...Už dva měsíce.Jsem z naší třídy nejstarší."Prohlásí a usměje se na mě.
,,Chtěl bych ti něco říct...."Podívá se na mě svýma vážnýma očima. ,,Povídej..."Vyzvu ho.
,,No od tý doby,co jsem tě viděl,se mi hrozně moc líbíš...a........"Zakoktá se.Jsem z něho fakt na větvi.
Radši nic neříkám.Zastavíme se a on se na mě podíví už ne vážnýma,ale zářivýma očima a přitiskne se ke mně.ZAčně mě líbat,nejdřív opatrně a něžně.Pak se všechny tyto polibky mění ve vášnivé,až mi jde z toho všeho hlava kolem.Ale nebráním se.Naopak moc se mi to líbí...........
Jenomže pak přijde něco,co se mi už moc nelíbí......
Jakub mě začne svlékat....
To už mu teda něco řeknu:,,Tady ne,JAkube.JA na to ještě nejsem připravená."Ale on mé řeči ignoruje.Naopak ještě víc se snaží,takže je to čím dál tím víc drsnější.,,Já nechci!!!!"Zakřičím.
,,Buď ticho,kotě,neboj budeš spokojená,udělám tě,neboj."Sykne Jakub,ten kluk o kterým jsem si myslela,že je tak super...
,,Jenže já nechci pusť mě!!!"Jakub na mě znovu sykne ať držím klapačku a dá mi takovou facku.......Proč Pane Bože nemůže jít někdo kolem?Jak už jsem řekla,kdyby byl Jakub jako ostatní kluci,jen kost a kůže,klíďo bych se mu vysmekla autekla pryč.Ale Jakub chodí skoro každý den do posilovny...Nemám šanci.
,,Pomóóóóóóóóc."Źařvu jak na lesy.Ale nikdo tu zřejmě není.Jen já a Jakub....
Další facka.....auuuu.

Mé POPRVÉ proběhlo násilím na lavičce vparku.Představovala jsem si ho trochu jinak než takto.Představovala jsem si ho při svíčkách,vonných tyčinkách,které voní po jahodách,na posteli,kde jsou rozházené okvětní lístky rudých růží,a hlavně s klukem,kterého budu milovat.....
On mě znásilnil!!!!Hajzl................
,,Bylas´ dobrá,kotě."Mrkne na mě,když si zapíná kalhoty a odejde.Při odchodu si píská....
Za to já se dám do breku,co když teď budu mít nějakou nemoc?Nebo,co když jsem teď těhotná?Ne.Nesmím se strašit...Hned si dojdu ke gynekoložce....
Ježiší on mě fakt takhle hnusně pokořil???Proč jsem s ním šla ven???A kde je vůbec Anďa???Proč odešla?
Vrátím se zpět na Párty Miss Valentune´s Day........
Už víte,proč nesnáším svátek všech zamilovaných???Tentokrát mám důvod ho ještě více nenávidět...A hlavně nadosmrti budu nenávidět JAkuba,že mě tak odporně pokořil.....

Celou párty Miss Valentine´s Day probrečím ve svém pokoji.Nenávidím tenhle svět,nenávidím svůj život......Když se jdu umýt,najdu na svém těle modřiny...Mám je po celém těle.Znovu se rozbrečím jako desetileté děcko,kterému jeho matka zakázala barbie panenku,kvůli tomu,že bylo drzé.Brečet mi vydrží dobrou hodinu,pak už nemám co brečet.Všechny slzy jsem vyplakala.Mohla bych počítat,kolik oceánů jsem za tento den vytvořila....

Další den mě bolí celé tělo,musím do školy avůbec se mi nechce.Bojím se JAkuba,co mi zase provede...

VE ŠKOLE:,,Ty vole tys jí fakt přefyk,jo?"Slyším,jak se Jakbu baví se svýma kámošíčkama.,,Jasný,Gussy naval prachy a ty Robbe taky..."Prohlásí Jakub...
Aha.On uzavřela sázku,že se se mno musí vyspat........
Do očí se mi nahrnou slzy...........
Utíkám do třídy...
Anďa sedí na židli a tváří se smutně,jakmile mě zahlédně,rozzáří se.Pak se podívá pořádně a vidí,že pláču.,,Co se ti stalo,Kačko?"Zeptá se něžně...¨
Mám jí to říct?...Já jí to povím.
Přitáhnus i jí k sobě a pošeptám jí:,,Jakub mě znásilnil.ALe nikomu to neříkej."Anďa vykulí oči a třídní učitelce se vymluvíme,že je nám špatně a první hodinu Angličtiny strávíme na wc.Tam se rozbrečím nanovo a Anďa taky.,,Já jsem kdysi s Jakubem chodila,víš...Byl úžasnej,ale mě pak opustil kvůli jedný holce..."Vypráví mi svůj příběh Anďa.Teď pro změnu vykulím oči já.Až se musíme zasmát,jak legračně to vypadá.Ještě,že svoji kámošku mám!Nevím,co bych bez ní dělala.
Takže Anďa chodila s Jakubem.........

PO DVOU MĚSÍCÍCH:Byla jsem u gynekoložky a ona uviděla mé obrovské modřiny,ptala se mě,jestli jsem byla znásilněna.Odpověděla jsem,že ano.Udělali mi test HIV a zjistili,že není pozitivní a ani nejsem těhotnná...
Teď mám rok a půl kluka,který mě miluje a naše milování proběhlo podle mých dosud přejících představ...Škoda,že on nebyl tím prvním...
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru