Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Výdechy duše

05. 05. 2001
1
0
1785
Autor
kapka

Po jednom nočním telefonu...

Konečně jsem ho zase slyšela.Bylo to tak dávno(i on).Ale teď...je to jiné.Nikomu z mých přátel jsem tohle,co píšu Vám,neřekla.Proč?Nepochopili by!Nic z toho,co teď napíšu!Když jsme se seznámili,byla jsem lehce nervozní,zmatená a hlavně zklamaná.Ne životem,láskou nebo atmosférou,ale jedním člověkem!Tím,který už není skoro rok v mém životě.Tím,který mi lhal,ustavičně,prostě pořad!A takhle,taková zmatená lidská dušička,přišla do nového prostředí a doufala,že ji okolí příjme.A stalo se(alespoň si to myslím).Čekala jsem normální,možná až trošku moc přechytralé lidi.Mé očekávání se nesplnilo.Byli to človíčkové v pohodě.Až moc!Jen on,ze začátku nenápadný.Později se mi zdál lepší a lepší!Jako bych se divala do obrazu své duše.Chtěla jsem něco říct,ale on to řekl za mě!Celkem mě to překvapilo!Nikdy jsem se s ničím podobným nesetkala!Lehce v šoku,ale mile překvapená,takhle bych vystihla své pocity!Nevěřila bych,že mě jedna jediná lidská a doopravdická osoba,takhle zaujme.Do toho okamžiku jsem nevěděla,co čekám od života.Nevěděla,co život čeká odemě.S tím člověkěm,kterému jsem vděčná,jsem konečně nacházela sama sebe!Za jeden den jsem si uvědomila všechno,co jsem si v koutku svého já zapírala!Úplně jsem se otevřela,sama sobě...jemu!Pochopila jsem,že to je ON!!!Ten,který mě pochopí,líp než nejlepší kamarádka,líp než všichni ostatní!!!A i když od sebe bydlíme daleko a já vím,že "tam"doma,má svou lásku,mám pocit,jako by byl pořád semnou!Když je mi smutno,myslím na něj,přečtu si jeho maily a je mi zas fajn.Je to vážně nenahraditelná osoba v mém zatím krátkem životě.Doufám,že jí zůstane dlouho,nejlíp do konce mého života.A teď po večerním telefonu,jsem zase sama sebou,zase jsem se našla.Už stačí jen říct...díky!!!
Krel
28. 06. 2002
Dát tip
podepsal bych cavu...

OVEC
15. 07. 2001
Dát tip
Strašně rád bych napsal něco inteligentního, ale nic mě nenapadá. Píšeš dobře a navíc o věcech, který mi s drobnýma změnama taky něco řikaj... pokračuj v tom, líbí...

kapka
15. 07. 2001
Dát tip
OVEC: diky, takova pekne kritika vzdycky potesi!!!! priste prihod mail ! ! !

kapka
09. 07. 2001
Dát tip
Beru_ska: Já už to bohužel vím! Nebude nic a ani za to nemůžu!

Beru_ska
07. 06. 2001
Dát tip
Libilo se mi to už,když si mi to dávala čist,jestě než to četl někdo jiný!!!Třeba ti to o Prazdninach s Hankem vyjde!!!Nikdo neví co bude zitra,tak jak mužes vědět co bude v létě!!!Lucinka

kapka
22. 05. 2001
Dát tip
lobb: díky

lobb
21. 05. 2001
Dát tip
kapka, Hank_Chinaski: ty vase posledni tri "zpravicky" jsou jeste hezci, nez cele dilko (jinak taky velice povedene, kapko :-)))

ON uz to vi a docela ho to dostava. proto se vajadruje jen temito slovy: neni zac, ty moje kapicko... /prestante vytahovat ty kapesniky, vy sentimentalni blazni"/

kapka
10. 05. 2001
Dát tip
Hank_Chinaski: Jak se dá přes PC popsat, že mi spadl kámen ze srdce, že ses na mě nev.......??? Nebo pocit štěstí??? Asi to nejde!!!

kapka
10. 05. 2001
Dát tip
Hank_Chinaski: Doufám, že budu mít ( možná ) jěště příležitst, vyjádřit to osobně!!!!

kapka
07. 05. 2001
Dát tip
J a Jiko: on to nevi a mozna se to dozvi (i kdyz...asi to staahnu mam strach )

kapka
07. 05. 2001
Dát tip
Merle: Kazdy mame jiny nazor!!!!

JiKo
06. 05. 2001
Dát tip
Hmm aréna: Osobní vyznání příteli, sice jsem míty měl pocit že přechází ve vyznání lásky ale to hned zmizelo. Nuž poeticky mi to moc nedává ale vím o jednom člověku který by to měl číst, To ON! Jak se praví v jedné reklamě :-) Pošli mo to!

kapka
06. 05. 2001
Dát tip
Jiko: To nebylo osobní vyznání! To jsem jen psala všechno, co mě napadlo! Taková chvilková ( a nečekaná ) , prostě přepadovka!!! Nějak to přišlo samo! A nic mu posílat nebudu!

J
06. 05. 2001
Dát tip
ON to stejně ví, že jo? :-)

JiKo
06. 05. 2001
Dát tip
kapka ale to je smutný že on bude jediný kdo se to nedoví

Merle
06. 05. 2001
Dát tip
nenech se pohltit virtualitou a jejími vztahy... přes virtualitu se uč zvládat realitu, ale nenech se jí unést... je to domek z karet a víry jinak jako dílko je to spíš slabý

Cavalera
05. 05. 2001
Dát tip
Je to asi příliš osobní na to, aby mohlo být hodnoceno. Je to pěkný a čte se to s takovým zvláštním pocitem. Přeju jen hodně štěstí a ikdyby to netrvalo do konce života, to hlavní zůstane ...

Albireo
05. 05. 2001
Dát tip
Souhlasím s Cavalírem. Jenom jedna typografická poznámka: po tečce, čárce i většině ostatních interpunkčních znamének se dělá mezera. (Tak, jak to píši v této kritice.)

kapka
05. 05. 2001
Dát tip
Cavalera: díky, nedokážu posoudit, jestli se to hodnotit, protoze "to" znam, ty ano, takze je to v poradku!!! Albireo: priste si dam pozor

kapka
05. 05. 2001
Dát tip
prominte tu spatnou formulaci, chtela jsem napsat, ze to nemuzu hodnotit,protoze "to"znam, ale vy to posoudit muzete !!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru