Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

..oh..

23. 04. 2007
0
2
971
Autor
green_clon

Jasně.. nic moc.. dlouho jsem nepsal.. neměl jsem inspiraci... zase až doteď..

Myslím jen na tebe
Nic jiného mi nejde
Jak se mi líbíš
V mysli se mi promítáš..

..ty,já,ty a já

Můžem dvojka být
Držet se za ruce
Srkz brýle růžové
Světem si jít.

Jít za sluncem
Jít za světlem
Za krásnou budoucností
Za životem z radosti..

Nic neni dokonalé
Vzdy říka se
Můžeme to alespoň zkusit
Chvíli jen pro druhého žít.

Pro tebe
Jenž neznám ani tvé jéeno
Pro tebe
Ztělesnená kráso
Mé nebe

2 názory

Fairiella
21. 05. 2007
Dát tip
Tak tahle teda na tip ani vzdáleně... je to takové... no ano, je to začátečnické, ale chybí tomu prostě nadhled, chybí tomu originalita.. myslím ale, že fakt stačí psát o rok, dva až tři déle a pak si všimneš i ty, jaké chyby děláš teď Namátkou - "Myslím jen na tebe Nic jiného mi nejde Jak se mi líbíš V mysli se mi promítáš.." tohle se dá zkoncentrovat do jedné věty, možná do pár slov, třeba "Svíjím se steskem" nebo "Hypnotizuji zeď na niž si tě promítám" -> to je jen to, co mě napadlo teď... jen prostě jedna věc, kterou je třeba se naučit, je naučit se škrtat. A zhustit vyjadřování, protože každé slovo v básni má mít svoje místo. Dále "Pro tebe Jenž neznám ani tvé jéeno" - tady je vidět, že sis to po sobě ani nepřečetl, než jsi to sem hodil, a to, i když je to internetový server, není pěkné. Báseň, když má vyjádřit pocit a každé slovo má mít význam, by si měl autor přečíst nejprve sám po sobě... a to nemluvím ani "pro tebe jenž neznám ani tvé jméno", správně je to "pro tebe, jejíž jméno ani neznám", jinak to je kostrbaté a hlavně nespisovné. Věřím ale, že tohle všechno se časem můžeš naučit, a ještě nás tu všechny můžeš překvapit :)

Honzyk
23. 04. 2007
Dát tip
...mne to pripomina, neuraz se, starou stokorunu, jak koukali se v dal...ty dva))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru