Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tlačová správa

27. 04. 2007
0
3
1012
Spoločnosť The Coca-Coala company získala ocenenie Freeze & Sullivan za najlepšie umiestnenie v kategórii Líder sortimentnej stratégie

Začiatkom tohto roka uviedla Coca-Coala na trh úplne novú koncepciu osviežujúcich nealkoholických nápojov s názvom Nic ColaTM.

Ocenenie
Freeze & Sullivan (www.freeze.com) preukázalo, že spoločnosť Coca-Coala hlboko chápe potreby zákazníkov a požiadavky na produkty. Coca-Coala optimalizovala svoju sortimentnú skupinu využitím produktov s rôznou cenou, chuťou a vlastnosťami aké si vyžaduje trh. Okrem toho patrí spoločnosti Coca-Coala uznanie za ponuku v oblasti beverígií, ktorá značne presahuje ponuku konkurencie.

Samotná horúca novinka, ktorú spoločnosť príznačne nazvala Nic ColaTM patrí k jej vrcholným produktom. Dodáva sa s rekordným počtom 278 458 príchutí, ktoré je možné ešte modifikovať a doladiť priamo v mieste konzumácie.

Máte chuť na jemne perlivý, čerešňovo-kiwi-jahodový nápoj so slabými tómi ihličia? Máte ho mať! Za bezkonkurenčnú cenu vám v každej zmuvnej reštaurácii pripravia nápoj presne podľa vašich predstáv.

Ak je však vaša fantázia divergentná, nesmiete byť prekvapení, ak vám prinesú len prázdny pohár. Vlajkový produkt Nic Cola PremiumTM chutí najlepšie, avšak tu budete musieť siahnuť do peňaženky trocha hlbšie.

(c) The Coca-Coala company, 2007

3 názory

Honzyk
10. 05. 2007
Dát tip
...aha...tak todle neznam teda...---)))

Honzyk
27. 04. 2007
Dát tip
...nevim proc, ale cetba tohoto textu u mne vyvolala lehkou erekci...)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru