Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jen čirý pocit a nic víc...

27. 04. 2007
1
14
1319
Autor
Tanaoko
Jsem tady pro pár slov... ne proslov, žádný citát, jen čirý pocit a nic víc...
 
 
 
Jsi rozžhavený uhel, já kyslík terapie, ty čerpáš
 
Jsi aplaus z dua „dlaně v dlaních“ a  ponětí nemáš…že...
 
Jsi světlo ve tmě, které hltáš a já jedním hltem.
 
Jsi vyvolávač mysterie, já naleznutým duchem.
 
 
 
Jsi co jsi a to se mi dost líbí
 
Teď nejsi tu, tvé vše tak chybí…
 
 
 
 
 

14 názorů

Renas
01. 09. 2008
Dát tip
tisickrat prozita knizko:) nvm... taky fanynka murakamiho?:)

my se s bossmanem neznáme vůbec! :o) tak se měj a za příště

Tanaoko
15. 06. 2007
Dát tip
TAK TO VY SE ZNATE AZ TAK...NO, SKODA,ZE NESEL JEN NA WC,TO BY BYLO RYCHLEJSI,NEZ NEJAKA KULTURA ZA 500...JUJU.JA UZ MAM JEN 40MIN.JSME V LIBRARY V ANGLII.TAK KDYZ TAK PRISTE.PAC.T.

tak jo, ale na Bossmana musíme počkat, šel včil za kulturou :o)

Tanaoko
15. 06. 2007
Dát tip
DOCELA BY ME POBAVILA VASE ROZMLUVA U MEHO DILKA/ CHTELO BY TO OVONET, KDYZ SE TAK HEZKY CHYTATE ZA SLOVICKO/...HIHI.PAC.T.

Bossman
15. 06. 2007
Dát tip
Si pis koniku;-)

to mi rádi... viď, Bossmane? ;o)

Tanaoko
15. 06. 2007
Dát tip
kazdy, at si tam najde to sve, presne o to mi slo... a mimochodem... i kniha je prece o vztahu... aspon teda v mem pripade, kdyz se zactu/zakousnu,nevim,kdy prestat... dik kazdopadne za milou vymenu slov...pac.t.

Bossman
15. 06. 2007
Dát tip
treba se to dozvime:)))))

a já si myslím že je to prostě o chlapovi :o)

Bossman
15. 06. 2007
Dát tip
ja samozrejme nevim jak to autor myslel, ale stejne tak to muze byt kniha, kterou ctenar i sam napsal.. kniha vlastniho zivota.. :)))))))))

no to je snad jedno, ne? vztah čtenář - kniha je si myslím jednou daný po přečtení a i kdyby zůstala nejistota, knížka sama s tím nic nenadělá... jo, znát autora - to by leckdy leccos změnilo možná :o)

Bossman
15. 06. 2007
Dát tip
tak podle toho kdo tu knizku napsal

napřed jsem si byla jistá že je to o vztahu... ta knížka na konci mě nahlodala... ale vracím se k teorii vztahu... s knížkou byť milovanou by to nebylo tak komplikovaný...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru