Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zapalte svíčky!

07. 05. 2001
8
0
2454

Dovolte, abych se představil: Jsem všech svíček král. Na chvilku jsem se zastavil, pak půjdu zase dál..

Zhasněte lampu, televizi, zapalte svíčky v pokojích! Neklid a smutek navždy zmizí, plamínek smyje všechen hřích. Ať všude zaznívá jen smích! Otevřte dvířka do svých duší, vždyť Láska lidem tolik sluší! Zapalte svíčky v pokojích!

Nuitík
12. 10. 2002
Dát tip
****

Krel
24. 08. 2002
Dát tip
hezké...škoda že nevidím obrázky:-(

Sly
03. 06. 2001
Dát tip
cítíš? umírám.. cítíš? vzpomínám... je mi blaze... hodlám umřít a až to přijde, povím TI, co jsem zač..

Popelucha
21. 05. 2001
Dát tip
Fajn

clovrdik
15. 05. 2001
Dát tip
Hmm, sorry, tak nějak mě to neoslovilo.

Goha
14. 05. 2001
Dát tip
Co je shnilé, špatně hoří; kratochvíle v smradu tchořím... :o)

Miroslawek
11. 05. 2001
Dát tip
Tak zapalte i koberce a potom taky bezvěrce ať shoří starý shnilý řád v duchu se směji bez výhrad ;o))))

ruby
08. 05. 2001
Dát tip
tak jsem pro same kritiky, zapomnela na vlastni basnicku. libi se mi moc. mozna je to jen muj pocit, ale zni mi malinko jako pisnicka, takova ticha pomala...

blbjenka
07. 05. 2001
Dát tip
jéééé...to je vážně moc hezký. teda možná až moc. máš nějak zbytečně růžový brejle, se mi zdá. no ale nechci ti ty iluze kazit. posílám hvjezdičku *

myrinda
07. 05. 2001
Dát tip
moc hezky..hrejivy...tip

rak
07. 05. 2001
Dát tip
Prosím, nechoď nikam, zůstaň ještě chvíli, ať ty svíčky dlouho hoří. *

Mustal
07. 05. 2001
Dát tip
Taky jsem už přišel na to, jakou atmosféru dokáže mihotavý plamínek vytvořit vtmavém a studeném pokoji. Najednou zmizí plíseň ze zdí a noční běosové ucouvnou, ale běda zhasnout.

rire
07. 05. 2001
Dát tip
jup, to je hézký ***** ťapťap mám svíczky mocmoc rád, ostatně jakýkoli plamínek :) včera jsem si o nich nechal zdát :) a dneska - čtu tu :)

ulita
07. 05. 2001
Dát tip
mám spíš pocit, že je poslední dobou poněkud přesvíčkováno...:)

Svíček, těch není nikdy dost. Vylezte z šedých ulitek a vemte do svých klepýtek světýlko jen tak pro radost :o))

rire
07. 05. 2001
Dát tip
:) vezmu si do svých kopýtek trochu voňavého vosku a pak, jen tak po bosku zatančím po kamenech u vody :)

Amicta_sole
07. 05. 2001
Dát tip
Omlouvám se, že jsem si dovolila, ale nedalo mi to...
V plamínku svíčky Na hrotu svíčky tančí tiše víly z té prosvětlené říše v tanečním kroku mír a klid... Omámen nechce odejít Strnule hledí svěcí král jak rád by také tancoval... Paprsek protne hejno vil k jedné, jediné zamířil... Jen světlem svíčky přioděna v plamínku dechem chvěna žena pohybem ruky stíny plaší v očích se oheň nítí, zháší... ve vlasech jisker prší spád zná hřejivě se usmívat... Když dech se dotkne svíčky zblízka spatří, jak horce ohňotryská... Do klína touhy král je jat chce s vílou ohně tancovat Natáhne ruku, plamen pálí snad se mu víly jenom zdály..? Horký vosk skane jako slib jak zlatá smola sladkých lip sevře ho v hrsti, plamen sílí uvidí horké srdce víly... ucítí žádostivost těla... tma padne... svíčka dohořela.

Král mlčí odchází vyklízí pole jde tam kde tančí Amicta sole...

rire
07. 05. 2001
Dát tip
∞ hodin ticha .... :-/ nějak mi kamení nohy k trůnu pomozte obrátil oči k lampiónům průvod se otočil zanikl

Goha
07. 05. 2001
Dát tip
Hrajete si, děti, sice pěkně, ale ty záclony jste tedy spálit nemusely. A kdo bude seškrabovat ten vosk z koberce, no kdo asi?!!!

suva
07. 05. 2001
Dát tip
********* fůůůůůůůůů********* :c)

ulita
07. 05. 2001
Dát tip
kdo ti řek´, že ulity musí být šedé? šel jsi někdy těsně pod odlivu po mořském pobřeží..? :) a přesvíčkováno je - za tím si stojím! :)

Verita
07. 05. 2001
Dát tip
a co na to andělé, kteří tančí na plameni svíčky? :) ...nebo to byla špička jehly...? a že by to nebyli ani andělé.......?

Astalavista
07. 05. 2001
Dát tip
Pěkná, jasná, povzbuzující...:-)

Falka
06. 05. 2001
Dát tip
Plamínek svíčky, která mi tu už hoří, olízne další knot... svíček není nikdy dost, řekla bych... Tvoje dílko se mi líbí, vítej, králi svíček... ;o) Hezky maluješ... :o)

AZALIN
06. 05. 2001
Dát tip
Králi, buď náš milý host! A zůstaň chvíli.. pro radost! :-)))

Ach, moc to pro mne znamená, díky Vám, milí přátelé! Ač tvář světa je kamenná, mé verše jsou vždy veselé! :o)))

Astrálka
06. 05. 2001
Dát tip
* môj obľúbený rytmus ! * v básničke vyniká svetielkovanie, ako mihotanie blízkosti, toho "známa" :o)

Astrálko moje oblíbená, ach, chtěl bych poznat Tvoje jména.. Všem bych světýlko daroval, jsem přece každé svíčky král! :o) Běda.. i kdyby pomohlo mi hejno víl, stejně bych všechna nezjistil.. :o)))

Astrálka
06. 05. 2001
Dát tip
* naozaj, všetky mená mu šepkám do uška * ale zabúda ich, môj hebučký králíček :o) * na každom líčku máš odtlačky bozku, ako z vosku * víly sú vlastne vždycky dve, milý Král svíček ! :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru