Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dvě těla

01. 05. 2007
0
15
783
Autor
m_Lilith
Dvě těla uprostřed magie,
mají strach,
kalich vína se rozlije,
je vrah,
co vybočí z koleje,
z práh.

Dvě těla co myslí spojena-
jsou- jiní,
než proud stád, a hyena,
vně síní,
kde lačně pociťuje zda,
jsou viní.

Dvě těla k sobě se blíží,
ve tmě,
v mžiku pohledy se kříží,
a u mě,
tělo se bouří a vzhlíží,

jak jeho chová se stejně.

15 názorů

m_Lilith
01. 05. 2007
Dát tip
Takovéhle navážení naprosto zbožňuji, jsem tady naprosto nová, a ty se do mě navážíš kvůli tomu, že nevumím poslat avízo? Co si o sobě, sakra, myslíš? Myslím, že jediný tvůj problém s těly a magií bude ten, že o tom nevíš naprosto nic. Ale už bych to neřešila!

wow, z těch rýmů mě až rozbolela hlava, nic, tedy vůbec nic... Je jedno jestli to má konec nebo začátek, protože chybí obsah, Barbar naprosto nerozumí, nechápe a neví jestli chce...

Neuwe
01. 05. 2007
Dát tip
nějak tomu nerozumím...

m_Lilith
01. 05. 2007
Dát tip
jak tak koukám, asi to má smysl jen v mém mozku:D mno, je to o mě a jednom člověku, s nímž máme takřka identické názory, filozofii, sny, zájmy(viz. magie) ale ty sny, názory a filozofie, jsou příliš odlišné od "normálu", už je to srozumitelnější? to se odráží všude: "hyena", "jež vybočí z koleje, z práh"... a navíc ještě píšu o tom, že je mezi námi "něco víc" a to že jsme "propojeni" právě umocňuje pocit toho, že jde ještě o víc... snad je to srozumitelnější... jsou tam spíš moje spojitosti, než asociace, které si představí čtenář...

Není z toho jasné vůbec nic - je to o ničem "Dvě těla co myslí spojena- jsou- jiní" ----> co to má značit? :D:D:D:D

m_Lilith
01. 05. 2007
Dát tip
vždyť je z toho všechno naprosto jasné:)

Honzyk
01. 05. 2007
Dát tip
..malokdy se NEDA najit v textu aspon neco, malilinko...tady neni zhola nic...sorac...kdybys pridala metrak nesrozumitelnosti, snad by na recitacnim veceru v Dolnim Zandove rekli (ale nevim kdo), ze text je absurdni...

Jéžkovy!!!! Ta báseň nemá patu ni hlavu (nebo obráceně?)... Každopádně... jak se tak dívám na ty vzteky ohledně věku... tak já Ti přisadím a tipuji opožděnou sedmnáctku... stačí?

m_Lilith
01. 05. 2007
Dát tip
chápu, naslouchala bych, ale nenchám se ztrapňovat... a že napíše patnáct let je sice super, ale nechápu, proč už nenapíše proč... ale to je asi fuk... hm, ale s tou poslední souhlasim, mno... hyenou má značit to vyřazení, kterém píšu, na hyeny se totiž pohlíží jako na nejohavnější zvířata, proto tam je hyena.

IVO
01. 05. 2007
Dát tip
Byl bych rád !"well and fit for Lilith", ale zatím to nejde. Vem si třeba prostřední strofu, to je křeč, děs a běs, a ta hyena navrch, no comment. Jo a jako asi nová tady nemůžeš vědět, že Lovkyně je Dáma veršů, která věci rozumí, a které bych spíše v úctě naslouchal.

m_Lilith
01. 05. 2007
Dát tip
cerna lovkyne: tip-15 let... sice špatný tip, ale jsem docela zaskočena, co ti na tom přijde patnáctileté? je sice krásné napsat tip 15 let, ale proč to už nenapíšeš...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru