Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Grillparty

04. 05. 2007
2
5
624
Autor
Plastie

čo sa deje vo vašom meste, keď sa nepozeráte správnym smerom?

 

Koncom februára bol nejaký Thomas Mavis, muž v stredných rokoch, vracajúci sa zo svojej práce, takmer pred polnocou napadnutý. Zaklali ho nožom, zdrali z kože, napichli na ražeň, upiekli, pokrájali a požili. To všetko sa udialo koncom toho februára, niekedy okolo dvanástej, v jednej časti Mesta.

V tú istú dobu, možno o niekoľko minút neskôr, Alfred Shonny, Jack Nedgo a Tim Jeffrey boli dobití kladivom v tmavom zákutí a cez zadný dvor vtiahnutí do obydlia cudzincov.

Celé dve noci voňalo po uliciach Mesta pečené mäso, pripravované na rôzne spôsoby.

Našli sa neznáme pozostatky ženských tiel, niekde v južnej časti severného bloku Mesta, niektoré neskôr identifikované ako Maria Kaczynska, rozvedená, vek dvadsať päť. Boli nájdené len mimochodom pod snehovou prikrývkou, ukrátené o niekoľko slušných porcií. V tom čase, možno o niekoľko dní neskôr, otvorili v centre fastfood, v prevádzke každú noc, s niekoľkými druhmi prípravy mäsa, no špecializovali sa najmä na grilované mäsové rolky, ktoré sa stali najobľúbenejším artiklom predaja.

V niektorých, nie veľmi bezpečných, častiach Mesta sa dokonca povrávalo o veľkých spoločenských stretnutiach pripomínajúcich vianočné večere.

Na západe sa objavili skupiny vyznávajúce podivný kult, ktorému pravidelne obetovali chrumkavé časti opečených a grilovaných ľudí, vnútornosti zachovávané pre svojho patróna a niektoré podradnejšie mäso pre vlastné použitie. V menej duchovne založenej časti východného Mesta sa začali usporadúvať pracovné bankety výlučne s mäsovými chlebíčkami, hostia si totiž túto oblohu výslovne vyžiadali.

Takéto správy sa začali šíriť Mestom nie len pravidelne, ba dokonca už nikomu neprišli ani zvláštne. Konečne sa po mesiaci začali objasňovať aj nedoriešené prípady. Nejaký Smiths sa priznal k amputácii ramena novinára, ktorý bol spolu s nejakou učiteľkou uvarený v medenom kotlíku na brehu mestského jazera.

Minimálne také boli fámy, ktoré sa na prelome februára a marca šírili Mestom.

Mohli to byť kľudne delíriové fantázie počaté z krajného hladu obyvateľa Mesta alebo len lobbingový ťah nadnárodnej potravinárskej spoločnosti zameraný na diskreditáciu novej prosperujúcej firmy,...každý si to môže vysvetliť ako chce a veriť tomu, komu chce,...  

 


5 názorů

Marys
30. 10. 2007
Dát tip
je velmi velmi velka skoda, ze ta tu cita tak malo ludi..... 4 veci, 4 T-cka odo mna.... to sa casto nestava (moze ti potvrdit aj salome, aj ditechi:)).... keep writing

Marys
30. 10. 2007
Dát tip
je velmi velmi velka skoda, ze ta tu cita tak malo ludi..... 4 veci, 4 T-cka odo mna.... to sa casto nestava (moze ti potvrdit aj salome, aj ditechi:)).... keep writing

salomesr
05. 05. 2007
Dát tip
:)))

Plastie
05. 05. 2007
Dát tip
dakujem, no to na margo toho "niecoho literarnejsieho" :)

salomesr
04. 05. 2007
Dát tip
to je dobreeee....:)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru