Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vyznání

06. 10. 1999
0
0
1170
Autor
novacek

Výškou se podobáš manekýnám. Kdykoli na tě zavzpomínám, první co uvidím - nádherné oči; utopí se v nich hned ,kdo do nich skočí. Vlasy máš tmavý blond, střižené na ramena. Na první pohled zdáš se dost odměřená, náročná ke všem, i k sobě tvrdá, umíš však být i patřičně hrdá. Prudká jak sopka, výbuch či lavina, těžko mít pocit, že cosi začíná. Kdo tě blíž pozná, ten žasnout nestačí, nachází růže, kde čekal bodláčí. Že prý jsi pyšná, kdos pronesl zlehka, a přitom netušil, jak moc jsi křehká. Tolik máš citu, v tobě je bezpečí; často si říkám, že ti to nesvědčí. Jak moc se snažíš a příliš se rozdáváš, cokoli uděláš, nezištně pomáháš. Svou bolest v srdci neseš si statečně, ač tvrdí mnozí, že tváříš se netečně. Kdo si dá práci a zlehka tvou masku citlivě odkryje, nalezne krásku. Skláním se před tebou, moc si tě vážím, ačkoli vím, že marně se snažím.
snoopy
12. 10. 1999
Dát tip
už jen tohle nebylo marné

Merle
07. 10. 1999
Dát tip
Čau again nováčku :-))
Lepšíš se. Dost dobrý.

Tynic
06. 10. 1999
Dát tip
Kdo tě blíž pozná, ten žasnout nestačí,
nachází růže, kde čekal bodláčí.

Kdo si dá práci a zlehka tvou masku
citlivě odkryje, nalezne krásku.

Tak tyhle veršíčky se mi moc líbí, možná bdej trochů více na pocit než na příběh. Ale básničk je to povedená jen tak dále. A pamatuj že žádný boj není dopředu prohrán. Krásných dívek se pro jejich krásu neboj !

Bibša
06. 10. 1999
Dát tip
Každý, koho dobře znám, je pro mně krásný a vážím si ho ...

Print
06. 10. 1999
Dát tip
Neznám nikoho dobře a možná právě proto je mi krásným a vážím si ho...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru