Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Misogynův nářek (18+)

09. 05. 2007
2
14
1897
Autor
Zvrhlík
Srdce z kamene, mozek z lejna
každá děvuška úplně stejná!

14 názorů

Alenko podej mi lano... :-D to je dost dobré.

FoxxiBlonde
14. 05. 2007
Dát tip
Nazdar Zvrhlíku! Tak jsem tady a jdu na Tebe - takže tenhle kousek mi přijde moc průhledný. Násilně jsi všechno zpytloval do jedné kategorie. Co všechno bys neudělal pro rým! Ale já znám kromě těch jmenovaných "děvušek" i dívky, kterých si vážím tak, že bych jim celý život nosil snídani do postele a nestyděl bych se za to.

Zvrhlík
09. 05. 2007
Dát tip
Ale co? Vypadá to jako bys padal do propasti a volal Alenko podej mi lano rychl. bum // Chápu to dobře? :)

Honzyk
09. 05. 2007
Dát tip
"devuska"....? ...a z kery vesnice jsi...?))))))))

Jerry_Shit
09. 05. 2007
Dát tip
= slova šovinisty... to já jsem feminista! :))) ***

Senyoryta
09. 05. 2007
Dát tip
T!

Zvrhlík
09. 05. 2007
Dát tip
Tak máme google, ne. Dej do vyhledávače "machistický prase" a ono už ti něco vyleze. Na wikipedii bych v tomto případě moc nespoléhal. :) Doufám, že je jasný, že machistický je odvozeno od macho. Definice slov nejsou mou silnou stránkou.

krempi
09. 05. 2007
Dát tip
zvrhlik to je okej :-)

Zvrhlík
09. 05. 2007
Dát tip
Musíte rozlišovat mezi "básníkem" a básnickým subjektem. Nikde přece není psáno, že těma dvěma řádky vyjadřuju svůj vlastní názor. Naštěstí mám i opačné zkušenosti. Což ovšem neznamená, že slepic je málo. (V mém věku je člověk vděčný i za slepice.)Rozhodně nejsem mysogyn. Spíš staré machistické prase.

krempi
09. 05. 2007
Dát tip
njn nekdo je holt sklaman :-P

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru