Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proč to tak je?

09. 05. 2007
1
10
469
Autor
Kikulina

Stejně to všechno steče a vznikne z toho velká hrouda něčeho neurčitého, tak co.

Když se tak zamyslím nad tím, jak roste brouk a proč včelka nepípá...

Zjistím, že by všechno muselo shořet do poslední kapky vody, aby to šlo.

A pokud to nechápeš, zamysli se nad tím.

Třeba to jednou i pochopíš.

Stejně jako já ne.

A proto říkám:

Měj se.

Ahoj!

Pa

!

.


10 názorů

Kikulina
09. 05. 2007
Dát tip
než se s tím naučím zacházet:))... někde jsem tam klikla a vybrala něco, ale asi se to nepovedlo no:P :) díky, ahoj.

jeindaline
09. 05. 2007
Dát tip
aha. nad tím budu muset přemýšlet trochu více:-) jinak, níže je malá nabídka se jmény autorů, když někomu odpovídáš kliká se tam na jeho jméno aby se to dověděl... sem si všim jen náhodou...

Kikulina
09. 05. 2007
Dát tip
:) no kdo ví, co ta pípající včelka vlastně je... :)

jeindaline
09. 05. 2007
Dát tip
je zvláštní že dvě dílka kousek pod sebou obsahují zmínky o broucích..... je to hezky, ale všechno shořet, do poslední kapky vody, by mělo kvůli něčemu většímu než napípající včelce:-)) myslím.

Petrusha
09. 05. 2007
Dát tip
no tak nic no ... ahoj

Ay´Le
09. 05. 2007
Dát tip
eh..jo..radsi reknu jen ze steklo..dnes uz druha!

Kikulina
09. 05. 2007
Dát tip
zvláštní to má být, je to prostě silný surrealismus, vytáhla jsem to až z paty:) Asi to ovlivnilo učení na maturitu z biologie:)

Kikulina
09. 05. 2007
Dát tip
že mi někdo poradí, jak to zarovnat na střed, mě to neposlouchá:)) I když to zarovnám, po odeslání to při náhledu je zarovnáno doprava. díky, ..:) Honzyk:cav:)

mortecino
09. 05. 2007
Dát tip
ahoj, no zvláštní.

Honzyk
09. 05. 2007
Dát tip
..caves---:))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru