Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

desatej dil xD

13. 05. 2007
0
0
506
Autor
x-jaa-x

AAA xD

„Já nevím Bille.“podívala jsem se mu do očí a spatřila nejkrásnější oči pod sluncem.

„Měl by si jít.“

„Teď jsem přišel.“

„Chce tě tvoje holka.“řekla jsem otráveně.

„Ale až večer.“

„A až se bude vyptávat,u koho jsi byl v té nemocnic,řekneš ji pravdu?“podívala jsem se mu zase do očí a on chvíli přemýšlel.

„Ne.“řekl po chvíl.Tiše ale zřetelně a srozumitelně.

„Tak nevidím důvod,abys tu byl.“řekla jsem a ukázala na dveře.

„Ty mě tu nechceš?“

„Chci Bille.Moc chci.“rozhodla jsem se naznačit mu pravdu.

„Chápu,v nemocnici je děsná nuda.“řekl.Nepochopil mě.To je ale trdlo.

„Ale ona ví,kdo jsem Bille.To ona mě vyfotila a poslala tu fotku do novin.“

„Ježit,ty noviny.To neřeš.“

„Ale Bille,tvoje vlasní holka dala do novin drb,co se týkal vás.“

„Já vím.“řekl jakoby nic.

„Tobě to nevadí?“

„Co s tím mám dělat?“

„Bille ona není normální.Přišla za mnou a dělala mi přednášku o tom,že jsi její.A že mi to nandala těma novinama.“

„A co po mě jako chceš?“Co?Aby si se s ní rozešel Bille a byl se mnou.Ale to ti říct nemůžu.

„To,abys šel a byl s ní,pokud jsi s ní šťastný.“řekla jsem a Bill zůstal sedět.

„Ehm?“

„Nejsem.“sklopil Bill zrak.Proč pořád kouká do země když mluví?

„Tak proč s ní jsi?“

„Protože ona mi nedá pokoj.Když se s ní rozejdu,pronásleduje mě.A když jsem s ní,je to snad ještě horší.Jedno lepší než druhý,nevím,co dělat.“prohodil Bill rukama.

„Tak se s ní rozejdi a ignoruj ji ne?Přejde ji to Bille,neboj.“řekla jsem a ukázala mu gestem,aby si sedl na moji postel.

„Proč mi radíš,abych se rozešel s holkou,kterou mám rád?“

„Bille,podle toho,co jsi mi právě řekl,soudím,že ji nemáš rád.Vždyť jsi mi sám řekl,že s ní nejsi šťastný.“řekla jsem a Bill otočil hlavu ke mně a začal se podezřele přibližovat.Jen jsem přivřela oči a čekala,až se přiblíží úplně.Nedočkavě se přisál na mé rty a jemně ale zárověň tak vášnivě se do toho vžil,že jsem sama nestačila koukat.Mohla bych ho takhle líbat věčně,kdyby nezazvonil telefon.

„Uhm,počkej...“odlepil se odemě a vytáhl telefon.

„Ano zlato?“řekl Bill a mě bylo jasný,kdo volá.Takhle to nechci.Nechci být ta druhá.Celý život jsem hrála jako náhradník.Mámina druhá dcera,dokud se Natálie,moje starší sestra nevdala a neodjela do Itálie za manželem.I Tomáš mě měl zezačátku jako bokovku.Tohle já nechci.Chci Billa,ale chci ho jen pro sebe.Práve tím telefonátem jsem si to uvědomila.Proto mě tak žere že mu volá a on jí říká zlato.Chci,aby to říkal mě.Ale jen mě.Nechci prostě být ta druhá!

„Ano za chvíli tam příjdu,počkej.Ano já tebe taky,pá.“řekl a položil telefon.

„Kde že jsme to přestali?“řekl a zase se přibližoval.Ale já ho odstčila.

„Co se děje?“nechápavě se na mě podíval.

„Máš holku Bille.“

„To už  nebude dlouho trvat.Já..říkal jsem ti,že s ní nejsem šťastný.“

„Ale ty se s ní nerozejdeš.“

„Jak to můžeš sakra vědět?“

„Se podívej,jak s ní mluvíš a uvědomíš si to.“

„Ale já tě...“řekl a já mu dala prst na ústa.

„Neříkej to,pokud to nemyslíš vážně.“

„Ale já to myslím vážně.Miluji tě.Od samého začátku.Už v tom parku jsem se do tebe na první pohled zamiloval.Byla jsi nepřístupná a to mě lákalo.“říkal slova,která mě bolela.Ne ta slova samotná,z nich bych měla mít asi radost.Ale to,že mi to říká a přitom má holku.Otočila jsem hlavu na bok.On si toho všiml a vzal mojí tvář do dlaní.

„Vážně.“utřel mi slzu,která se prodrala na povrch a tekla po mé tváři.

„Ale já nechci být ta druhá Bille.Vždy,pro každýho jsem já byla ta druhá.Mě už nebaví hrát jako náhradník.Chci mít svoje pevný místo.A to u tebe nemám.“

„Ale v srdci jo.“řekl,zvedl se a odešel.Ani nezamával.V srdci jo?Jak to sakra myslel?Zase mi nasadil brouka do hlavy.Cokoli mi řekne,přemýšlím nad tím.Teď se budu nudit,tzn. myslet na Billa.Pak jsem si uvědomila,že tu mám televizi,tak jsem se napřáhla pro ovladač a zapla ji.Hned jsem našla MTV.Je,From Yesterday.Moje oblíbená kapela.Celkem už dlouho jsem neviděla jejich klip.Dlouho,no,asi dva týdny.Ale i tak.Pořádně jsem zaostřila na nápis u loga MTV a vyčetla z toho The Rock Chart.Ano,skvělé.Navíc na MTV nehrají Tokio Hotel,tudíž neuvidím Billa což znamená alespoň chvíli na něj nemyslet.Jak bych si přála ztratit na chvíli paměť.Nebo spíš z ní vymazat Billa.Ne snad,že by mi vadil,právě naopak.Jenže copak to můžu udělat té holce?Je to kráva,barbiena.Ale i tak,to se nedělá.Sama jsem to zažila a nepřála bych to nikomu.Zadívala jsem se do televize,ano,zrovna moje nejoblíbenější část.Jared Leto je chlap,kterého opravdu zbožňuji.Tak mě mrzí že jsme odjeli z ČR zrovna když oni přijedou.V tu chvíli jsem byla pyšná sama na sebe,že nemyslím na Billa.Vlastně myslím,když si říkám,že nemyslím.Á,zamotala jsem se do toho.Rozezvučel se mi telefon.Smska.

Nevím,jestli máte v německu stejný MTV ale u nás jsou tam teď 30STM.Pá,miluju tě.Radka mi psala.Vždycky mi psala když byli někde v televizi a nebyli jsme spolu.Odepsala jsem,že děkuji a koukala na televizi.Můj klip už zmizel,přišlo páté místo.Tu melodii znám,sakra tu melodii znám.Ale ten klip?Ten jsem nikdy neviděla.Bill,Tom,Gustav a Georg.Sakra!Zaposlouchala jsem se a zjistila,že je to anglická písnička a došlo mi,že asi přezpívali Durch Den Monsun.Ale Billovi to tu slušelo,sakra jak moc.Proč na mě číhají všude?Koukala jsem a rozplívala se nad Billem jak jede v autě.A teď,záběr na jeho oko,na jeho nehty.Jeho obličej.Byla jsem jak nějaká fanynka,potřebovala bych brindáček abych nebyla poslintaná.Sledovala jsem jen a jen Billa.A teď,Bill skáče z vrtulníku.Jak krásně skáče.Sakra,nad čím to přemýšlím?Nad tím,jak Bill skáče?Asi jsem fakt šílená?Nebo ho jen miluji?Klip skončil a já ho chtěla znova.Znova a znova,koukat na Billa,sledovat každičký jeho pohyb,jeho mrknutí.Strašně jsem chtěla mít ho u sebe ale zároveň jsem ho posílala pryč.Příjde ještě?Bude se se mnou chtít bavit?

„Můžu?“vkročila do pokoje máma.

„Co ty tady?Teď.“řekla jsem a koukla na hodinky.No jo,už měla po práci.

„Sice tu máš televizi ale i tak,přinesla jsem ti iPod a notebook.“vytáhla máma tašku.

„A taky nový telefon,koukala jsem jak nervíš,že ti vypadává displej a jak ti některá tlačítka nejdou mačkat.Tu máš zatím můj starý,než nějaký koupím.“řekla máma.Měla jsem se snad líp než doma.Notebook s internetem mít v nemocnici.A nový telefon.

„Děkuji mami ale zítra mě pustí.“

„Já vím ale kdyby ti někdo psal na ICQ nebo tak.“

„Děkuji mami.“

„Ano,ale už zase musím letět,příjde k nám domů kolegyně na návštěvu víš.Zítra tě vyzvednu po odpolední vizitě,říkal mi doktor.“

„Ano,taky mi to říkal.“

„Byl tu za tebou?“

„Ano,Tom se ho ptal kdy mě pu......“

„Ne,myslím někoho jiného.“

„Mami.Nechci o tom teď mluvit ano?Nemá ti přijít návštěva?“chtěla jsem ji vyhnat.

„Jak chceš.“řekla máma,líbla mě na čelo a odešla.Okamžitě jsem zapojila adaptér od notebooku do zásuvky a šla na icq.Okamžitě mi napsalo asi 10 lidí z Česka.Vi¨šichni jak se mám.Když jsem jim všem poslušně napsala ž eležím v nemocnici,hned se ptali co mi je a tak.Záleželo jim na mě.Asi jo když mi píšou sotva se tam objevím.Hnedka mi napsala i Radka.

Radushka (05:03 p.m.) : Hej,četla jsem o tobě už i v novinách :D

Wick0ushek (05: 04 p.m.) : mam peknou nocni kosilku vid ?... Odepsala jsem ji.Neměla jsem náladu řešit teď zrovna tohle.

Radushka (05:04 p.m.) : Sorry,asi to nechceš řešit teď viď?Kdy tě pustí domů?Plánujeme tě navštívit.

Wick0ushek (05: 05 p.m.) : vazne???by bylo skvely kdybyste prijeli,bych vam udelala prostor v pokoji pro hosty,je skoro stejne velkej jak ten muj xD tkze bych vam tam dala matracky hey,to by slo ... řekla jsem a doufala jen,že to vážně výjde.

Radushka (05:06 p.m.) : No kdyby to nevadilo vašim,tak určitě,někdy na víkend.

Wick0ushek (05: 06 p.m.) : nej by bylo pristi vikend,naší nebudoou doma,mohla by bejt party...nasim by to nevadilo,když neotehotnim bo neonemocnim nejakou pohlavni chorobou tk je jim to prej jedno xD

Radushka (05:07 p.m.) : Tak pak se to nějak domluví jo?Já se musím jít učit,máme zítra fyziku,znáš ho,určitě mě zas vyzkouší,idiot jeden.Pápá :-* miluju tě ... jo a stihla jsi ten klip 30STM?Máte vůbec stejný MTV ?

Wick0ushek (05: 08 p.m.) : jasny val,znam ho,pozdravuj ho odeme xD a vsecky moc pozdravuj xD tk papa :-* taky te miluju ... a MTV mame stejny ale stejne jsem koukala..hned potom byli Thcka,videlas ?

Radushka (05:08 p.m.) : Yo,tk pá :-*

Wick0ushek (05: 08 p.m.) : pp

Zpráva byla odeslána. Uživatel je offline.

Zpráva mu bude doručena po přihlášení.

Zvedlo mi to náladu.Alespoň trošku.Chtějí přijet,chtějí mě vidět.Chybím jim?Asi ano.To bude víkend.Ještě aby to naši překousli když nebudou doma.Musí.Koukla jsem,jestli mi nepřišel e-mail.Přišel!Od Rimellu.Aha,to je milé teda.Co teď?Podívala jsem se jestli je na icq Terka.Není.Taky skvělá holka,taky nesnáší Tokio Hotel,stejně jako já.Teda spíš,stejně jako já jsem je nesnášela.Sakra,já nemám komu napsat.Lidí v kontaktlistu mám asi 200 ale nemám si s většinou co říct.Odpověděla jsem těm pár,co se mě na něco ptali a vypla icq.Stejně je tam nuda.V Česku jsem tam trávila hodně času,když jsem nebyla s partou někde,tak jsem se uzavřela do „jiného“ světa a vykládala si s lidmi,které jsem v životě neviděla ale měla jsem k nim důvěru jako ke svojí partě.Jenže teď tu nikdo z těch lidí,dlouho jsem se jim neozvala,asi se na mě vykašlali.Když to tak vezmu,tak jsem nikdy nemqla moc kamarádů.Měla jsem sovji partu,svoje „virtuální“ kamarády a to bylo vše.Neznala jsem celou školu,neznala jsem všechny v okolí.Znala jsem pár lidí ale stačilo mi to.A teď tu kolem sebe mám všehovšudy dva lidi.Billa a Toma.A tím Billem si teď nejsem moc jistá.

 

| Bill |

Sakra co mám dělat?Já se tak strašně nudím.A když se nudím,myslím na ni.Měla pravdu,nedokážu se s mojí holkou rozejít.Ne že bych ji snad miloval ale prostě,nedokázal bych se rozejít ani s naší matikářkou.

„Lásko co ti je?Jsi myšlenkami uplně jinde.“promluví na mě a já si uvědomím,že tu vlastně je se mnou,na mojí posteli a líbá mě na krku.Vůbec jsem to nevnímal.Být to tak Vicky.

„Jsem.“řekl jsem narovinu.Já už prostě nechci být bez Vicky.

„Jak to myslíš?“zatvářila se nechápavě.

„Měli bychom to ukončit.Nemiluji tě.“řekl jsem a ona si okamžitě začala oblíkat své růžové tričko,o kterém jsem celou dobu myslel,že má na sobě.

„Budeme to brát jako zkrat ano?Je mi jasné že to nemyslíš vážně miláčku,pochopím že teď nemáš náladu na sex.“Cože?Co to mele?Nejde o sex,jde o ni.Jde o to,že už prostě nechci být s ní.Chci být s Vicky.Co asi teď děla?Myslí na mě?Proč by měla?Koneckonců,nedivím se jí,že mě odmítla.Kdo by chtěl být v životě druhý?Ale co když je to jen výmluvva,co když pak budu sám?Bojím se toho.Ne,nebudu sám.Mám Toma,mám kapelu,psa,mámu.Ale to mi nestačí,chci Vicky.

„Ty mi na to nic neřekneš,moje zlato?“řekla s důrazem na to moje.Její,nejsem její.Nejsem ničí,jsem jen svůj,nikoho majetek.Smýšlí o mě jako o majetku,i Vicky říkala důrazně že jsem její.

„Já nejsem ničí chápeš?Jsem jen sám o sobě.A nechci to bnrát jako zkrat,nejde o sex,prostě už tě nemiluji a hotovo.Ber to jako hotovou věc.Je to tak už dlouho dobu,jen jsem nedokázal jít za tím,co chci.Teď už si zatím jdu a chci pro to bojovat.A bez tebe chápeš?“řekl jsem a divil se,kde se to ve mně bere.Sebrala kabelku a s brekem utekla.Asi minutu na to za mnou přišel Tom s nechápavým ale zároveň uznávajícím obličejem.

„Co je?“zeptal jsem se ho.

„Konečně.“řekl a začal poskakovat jak malé dítě.

„Idiote.“řekl jsem a hodil po něm polštář.Vzal ten polštář,přišel ke mně a položil ho na své místo.Pak se posadil na místo vedle mě.

„Brácha ta tě dokonale dostala.“poznamenal a plácl mě po zádech.

„Tos mi teda pomoh.“

„Snažím se.“

„Proto jsi s ní spal.“řekl jsem.Pak mi došlo že jsem tohle téma neměl nakousávat.

„Řeknu ti brácha,snaž se.Je fakt dobrá.“řekl a já se na něj tázavě podíval.Co to teď mele?

„Dělám si prdel.Bille víš jak to bylo a mrzí mě to.Ne to,že se to stalo ale to,že jsi byl smutný.Jsi můj bratr a mám tě rád,jsi mi nejblíž,to víš.Fakt mě to mrzí ale prostě se to už stalo.Ona ví že jí miluješ a já vím,že ona tebe.A ví,že já vám překážet nebudu.“řekl Tom a já ho musel obejmout.Vehnalo mi to slzy do očí,že tohle řekne někdy Tom,by mě vážně nenapadlo.

„Miluji tě,jako bratra samozřejmě.“řekl jsem.Byla to láska.Bratrská,ale byla.

„Ale líbat se nebudeme že ne?“zeptal se Tom a já se musel smát.

„Pokud chceš.“řekl jsem a našpulil rty.Ze srandy samozřejmě.

„Tak jo.“řekl a začal se přibližovat.Cože?

„Dělám si randu.“oddálil se okamžitě.

„Ježiš ty jsi mě vylekal Tome.“

„Máš něco proti homosexuálům?“řekl Tom a začal se kroutit.

„Ne,samozřejmě že ne.“řekl jsem a smáli jsme se.Jsem rád,že ho mám.Pomáhá mi,když je mi nejhůř a s můžu mu vše říct.I když ani nemusím,vycítí to sám.Neunesl bych,kdyby se mu něco stalo.

„Hele já povalím.Za hodinu mám ránda,za dvě hodiny další a pak za tři...“

„Jasný jasný Tome.Věřím ti.“řekl jsem a smál se.

„Nemysli na ni.“řekl a odešel.Bylo mi,stejně jako jemu,jasné,že jakmile odejde,budu na ni myslet.Když ona je tak...dokonalá...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru