Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kto druhému jamu kope, ten sa smeje najlepšie (part 3)

16. 05. 2007
3
23
1565
Autor
The I

Face of a monster

 

Tak predsa. Stálo nás to kopu pokút za prerušovanie programu reklamami a aj výmenu generálneho riaditeľa, ale podarilo sa. Je tu tretia časť.

 

     Je rad na Frau Führerin, aby prispela svojou troškou do mlyna. „Ako všetci viete, som veľmi milá, vľúdna a priateľská osoba. Najviac zo všetkého neznášam nadávky, hrubosť a násilie,“ vyhlási žena podozrivá zo spáchania 243 trestných činov, ktorej hudobnými vzormi sú Marilyn Manson, Ozzy Osbourne a Eminem. Hárem medzitým plynulo prejde z pohmkávania Beethovenovej Osudovej na melodickejšiu Mansonovu This is a new *hit, v pôvodnej necenzurovanej verzií, ktorá lepšie dotvára danú scenériu a vystihuje tak podstatu celého príbehu.

     „Z duše nenávidím rozprávky, najmä tú o Snehulienke a siedmych trpaslíkoch,“ učiní zarážajúce priznanie žena, ktorej pravé meno údajne znie Čierna Smrť. „Je absolútne absurdné, aby nejaká žena dala zavraždiť mladé dievča len preto, že jej zrkadlo na otázku: Kto je najkrajší na svete? odpovedalo: Uhni stará, nevidím! Potom rozkáže starému horárovi, aby ju šiel zastreliť do lesa a povie mu: Dostaneš za to... diplom. On, keďže bol starý, skoro slepý a ešte k tomu aj opitý a preto by zrejme aj tak netrafil, nechá Snehulienku odísť. Tá nájde chalúpku, kde býva sedem krpatých baníkov, ktorí ju tam nechajú prespať a nič za to nevyžadujú. To je úplne nereálne. Potom, keď sa macocha dozvie, že Snehulienka žije, premení sa na čarodejnicu, lebo na nič iné sa premeniť nevie, sadne na metlu (nie, aby si zavolala taxík) a letí za ňou. Chce Snehulienku zabiť a tak musí namiešať čarovný nápoj, pretože obyčajný kyanid je asi priťažké zohnať. Keď Snehulienka perie Hundrošove špinavé spodky (údajne márne), niekto zaklope na dvere. Macocha v prestrojení za zlú a zákernú čarodejnicu podá farboslepej Snehulienke zelené a ešte k tomu aj zhnité jablko, tá si ho vďačne vezme a odhryzne z neho. Následne odpadne. Keď prídu trpaslíci domov a uvidia, čo sa stalo, uložia Snehulienku do rakvy so skleneným krytom, ktorú už aj tak mali zrejme dávno pripravenú. Ale nie, aby ju pochovali. Oni si ju vystavia na kopec, aby jej telo hnilo na slnku. Potom ide „úplnou náhodou“ okolo nejaký úchylný nekrofil a začne ju olizovať. Snehulienka sa preberie a je prekvapená. No to by sa ešte dalo pochopiť. Už asi veľmi nerátala s tým, že by si ešte trochu užila. Teda... požila. Snehulienka a úchyl... vlastne princ sa vezmú. Ale aj tak im to asi dlho nevydrží, lebo Snehulienka je už pre princa príliš... no, povedzme, že príliš živá. Potom zoberú trpaslíkov a predajú ich do zoo, lebo nejaké peniaze na začiatok sa vždy hodia. Tým sa v zoo najskôr veľmi páči, no nakoniec zistia, že ich kúpili ako potravu pre levy... No, prepáčte, ale toto má byť rozprávka pre deti? Potom sa nedivte, že pozerajú radšej pokémonov a kreslené porno,“ pokračuje v rozprávaní o svojom živote Martina L.

     „Z prvého manželstva mám jedenásť synov. Každý z nich sa volá Jozef. Až na Jána. Ten sa volá František. V súčasnosti som treťou manželkou nejakého Európskeho kráľa, ktorý sa má každú chvíľu vrátiť z Jeruzalema, kde ma s ním na diaľku, proti mojej vôli zosobášil jeden arabský šejk. Mám mať na starosti role a polia. To je teda drzosť! Veď všetci vedia, že ja, vzdelaná a vážená žena sa oveľa radšej starám o kone a dobytok.“ Ševoslav, ktorý sa práve vrátil zo Svätého mesta, kde sa oženil s jednou urodzenou dámou, ktorú má vraj nájsť niekde v okolí Lieskova, počúva jej slová so značnou dávkou predstieraného záujmu. No, v tom mu to dôjde. Postaví sa a zahľadí sa Martine do očí. „Ten kráľ som ja!“ víťazoslávne vyhlási. Nie je treba ďalších slov. V momente, keď si obaja padnú do vrúcneho vzájomného objatia, spustí hárem pieseň I will always love you od Whitney Houston.


23 názorů

salomesr
30. 05. 2007
Dát tip
aha:)

Marys
30. 05. 2007
Dát tip
no jasne, taka je najlepsia... neviem, ako ti to lepsie vysvetlit.... si asi nezainteresovana... ju treba jednoducho zazit nazivo, ale opisat, aby si mala dostatocnu predstavu, to fakt ide tazko...

salomesr
29. 05. 2007
Dát tip
zivelna, uchylna?

Marys
29. 05. 2007
Dát tip
no, toto tretie ti uz nevyslo..... chybalo tomu mnoho prvkov z prvych dvoch.... a je skoda, ze mas taku ucitelku.... podla mna je treba mat zivelnu, uchylnu, liberalnu ucitelku s iskrami v ociach, ktora sa neboji ist s dobou a vie narabat so stredovekymi zbranami.... taku mnam, mnam stavnatu.... mam stastie, ze ja taku mam... hu-chu-cha-cha-chaaaa

salomesr
16. 05. 2007
Dát tip
:))))))

The I
16. 05. 2007
Dát tip
Áno, znesie. Ale ja som konzervatívny človek, hlboko morálne založený. Moja učiteľka slovenčiny to vie a preto by to dokonale chápala a nikdy by nič také odo mňa nevyžadovala... :-) Ona je tiež konzervatívne založená, nie ako ty... :-)))

salomesr
16. 05. 2007
Dát tip
ale coby, umelecky styl znesie vsetko, to ta tvoja ucitelka slovenciny neucila? hanba jej!!!

The I
16. 05. 2007
Dát tip
njn... ale to je nepublikovateľné...

salomesr
16. 05. 2007
Dát tip
Preco? Detaily - to je to najzaujimavejsie:)))

The I
16. 05. 2007
Dát tip
Ehm... áno... no... tak... nejako... Dajme tomu. Ale netreba zachádzať do úplných detailov... :-)

salomesr
16. 05. 2007
Dát tip
myslim, ze ona je uz taka oddostojnena, az je dostojna vo svojej nedostojnosti:)))

co? sadistka podozriva z tyrania deti, bosoractva a mnoho ineho ma este nejaku dostojnost?:)))

The I
16. 05. 2007
Dát tip
Lebo vysielecí čas je pred 22:00... A je treba zachovať aspoň akú dakú dôstojnosť...

salomesr
16. 05. 2007
Dát tip
neviem, o com tocite, ale dufam, ze Martinu L. neurazate - krokodil je totiz hladny... :) a preco neboli sado-maso zapasy?

The I
16. 05. 2007
Dát tip
Myslel som, že sa vyjasní ten záver, ale aj toto je celkom pokrok, nie? :-)))

uz sa to vyjasnilo, L. je prve pismeno priezviska, takze je to jasne:)

The I
16. 05. 2007
Dát tip
Lucinde? Tak to rozhodne nie. Komerčné pokračovania... áno. Komerčný záver to rozhodne bol, ale už mi došli finančné prostriedky na tie nekomerčné... :-) Aj, keď všetko sa vyjasní až neskôr... :-)

no ja som si myslel, ze to je o Lucinde:) ale mozno som zle cital:) take komercne pokracovania uz vacsinou nemaju uspech:)

The I
16. 05. 2007
Dát tip
No kto vie... Možno niečo ako Nemocnica na okraji mesta po ďalších 20 rokoch... Alebo 2 dňoch... :-)))

salomesr
16. 05. 2007
Dát tip
Este bude pokracko, The I? Musi byt, myslim ze Martina to v tom zvazku so Seveslavom nevydrzi... Alebo jej krokodil?

The I
16. 05. 2007
Dát tip
Ak si si myslel to isté, čo ja, tak máš pravdu... Ale ak nie, možno aj tak... :-)

salomesr
16. 05. 2007
Dát tip
takze Martina co? ... :)

takze Martina... :)) myslel som si... :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru