Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

A už žádné smutné! Dohodnuto?

10. 05. 2001
10
0
2143
Autor
Eternal

Tři řady zaslzených veršů Se táhnou napříč věčností. Tři zásahy do křehkých Terčů Šípem beznaděje – Krutostí. Vidím Tě prosit, brečet naříkat. Je mi Tě hrozně líto :o( Chtěl bych Ti pomoci. Kéž bych směl pomoci. Kéž by Ti bylo pomoci Pohleďte: Ona je smutná a Ví to! :o( Jsem obchodník s balzámem na duše, A Tvá rozbitá je. Přinesl jsem nůše – hojivých mastí. Některá pomoci může – nevěřím že Tě to spasí :o( Uzdravíš se mi, viď? :o) Brzo! A pak budeme spolu Navěky. A už žádné smutné! Dohodnuto?
Igor
27. 05. 2002
Dát tip
Kéž bys u měl taky mě vyléčit. Moje duše je rozmlácená napadrť. Jinak slušný TIP

Sela
07. 08. 2001
Dát tip
Jsem obchodník s balzámem na duše, A Tvá rozbitá je. Tak to se líbí.

Eternal
13. 06. 2001
Dát tip
Jinajo: Odpovím stručně, jednoduše a výstižně: :o))))

Jinaja
12. 06. 2001
Dát tip
Libi:o).....sama jich pouzivam spousty....:o)Nahrada za zbytecny slova:o)Ale do basne se mi nejak nehodi.... I kdyz do tehle snad ano...nema se tu smutnit....tak proc ne:o)

Jinaja
31. 05. 2001
Dát tip
az na ty smailiky,je to krasny...Tip

Eternal
31. 05. 2001
Dát tip
Nelíbí se Ti smajlíky?

... neuzdravím a proto na věky ... dohodnuto ?? NE ale tohle je na tip... :-))

Eternal
26. 05. 2001
Dát tip
Tebe nemá cenu léčit, ty si lubuješ v tom, v čem jsi :o) Dík za tip. já to vyřídím.

Laďa
17. 05. 2001
Dát tip
Tak si mě přečti. :-) Něco si přece napsal a rozdíly jsou tam.

Laďa
16. 05. 2001
Dát tip
ahoj Eternale. Koukám, že od doby, kdy si se tu objevil poprvé, se tvoje tvorba o několik tříd posunula. Tohle je fakt dobrý.

Eternal
16. 05. 2001
Dát tip
Laďo, myslím, že od té doby co jsem se tu objevil jsem toho moc nenapsal...:o) Dlouho jsem Tě nečetl.. neviděl.

myrinda
11. 05. 2001
Dát tip
jeee....tip

Cavalera
11. 05. 2001
Dát tip
ť

Rony
11. 05. 2001
Dát tip
Kdo nikdy smutný nebyl jako by ani nežil *

Cody
10. 05. 2001
Dát tip
... tohle dílko mi připadá, jako bys ho psal mnohem dříve... asi se pletu, ale vrátilo mne to zpátky do minulosti... ...Tvé masti jsou, Etííí, velice léčivé a i mne uzdravily a .. a já Ti, Etíí, za vše moc děkuji... ... snad (a já v to věřím) podaří se Ti vyléčit i toho, komuž je tato báseň určena...

je to hezké.

Smutek
10. 05. 2001
Dát tip
Ale jo, ještě bude mnoho mých veršů... slibuju.

Eternal
10. 05. 2001
Dát tip
Codíí, díky, jsem rád, že jsem mohl pomoci, a můj balzám byl účinný :o) SM, taky dík. Papája, co to je mast z papáji? Smutku, klidně si dej pohov :o)))

Cody
10. 05. 2001
Dát tip
... nebýt Smutku, asi by lidé nikdy nepoznali tu pravou chuť Štěstí a Radosti, takže Ti Smutku děkuji :o))) ...kdyby noci nebylo, nikdy by lidé den neviděli den :o))

dablik008
10. 05. 2001
Dát tip
...je to moc pekny Ete...fakt... uz zadne smutne... dohodnuto... ***!

alina
10. 05. 2001
Dát tip
Etiii, to je kraaasny! Zamacknu slzicku v koutku oka. DiiiiK *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru