Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chtěl jsem ti tolik pomoct

12. 05. 2001
5
0
1304
Autor
Ald

Znáte ji? Buďte rádi.

Ustup, chraň, vládni! Svatý obrázek - ruka malíře vedena Bohem… Pochopení, tolerance. Falešní kamarádi, zcestná představa. Pomůžu ti otevřít oči! Smysl života v slepé přítomnosti. Bezmezná láska k iluzi a vlastnímu já. Jen trpělivost a duše z ocele. Toxická psychóza, bezedná propast plná smutku. Semnou pochopíš, přežiješ… Zase bude dobře, uvidíš. Otevřená duše, srdce na pódiu tepe do rytmu stroboskopu, No tak! Copak neslyšíš?!!! Tvé tělo je u mě. Mysl ve třech světech; DNA na nespočtu… Železná duše se mění v rtuť; její kapky jsou všude, stejně jako slzy co nikoho nespasí. Musím běžet, utéct, pohřbít tě za živa i když mě to tolik bolí. Jeden popel v urně… tři osoby uvnitř… NEUMÍREJ MI PROSÍM!!! Nenech mě na to dívat.
Climaster
14. 05. 2001
Dát tip
ulita:..no comment..:(((( ..jinak hodně zdařilá báseň..:)))/*/

Cavalera
12. 05. 2001
Dát tip
ť

Janis
12. 05. 2001
Dát tip
*

Verita
12. 05. 2001
Dát tip
............!

Albireo
12. 05. 2001
Dát tip
? ... ?! ... !!! Ť

Cody
12. 05. 2001
Dát tip
tip

ulita
12. 05. 2001
Dát tip
vůbec jsem to nečetla - sorry - jen mě dostal ten název - měla jsem takového - dneska za svítání ode mě odjel - asi na hodně dlouho jestli ne napořád - dnes, kdy to byl týden co začal mluvit o svatbě - ale to ještě venku bylo jaro a zpívali ptáci...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru