Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

NEVÍM, ANI JSEM NECHTĚL VĚDĚT

27. 05. 2007
0
15
846
Autor
jikra

Se šarádami (a nejrůznějšími šiframi) se rozrhl pitel. Vrhají se na nás ze všech stran, obklopují nás, dusí a rdousí nás i naše neklidné sny, do kterých vstupují v jednom kuse od rána do večera. Udělá někdo tomu řádění přítrž? Mistře Leonardo!

NEVÍM, ANI JSEM NECHTĚL VĚDĚT
Poctivý lide písmácký,
 
poslední dobou se dějí divné věci, Ne, že by se dříve neděly, ale já si jich jednoduše nevšímal. Nyní se zdá, že je již nemohu dále s bohorovným klidem přehlížet. Nastal čas klásti otázky. Nuže.
Táži se tě tedy, poctivý lide písmácký, dokážeš zodpovědně zodpovědět jednu záludnou otázku? Inspirován Želvou ptám se,
kterými čísly pokračuje tato na první pohled jednoduchá číselná řada: 2,4,6,8,10,12,14,?,?
 
Tímto se prozatím loučím a na vaše inspirující odpovědi se těším...
 
 
P.S. (nápověda pro zodpovědné luštitele: zvolený počet znaků není náhodný)

15 názorů

jikra
04. 09. 2007
Dát tip
Jo, už jsem si vzpomněl. A napovím, je to tupé sčítání. Taknějak mezi sebou. Ale čeho a proč? Má to něco společného s posvátnými a profánními rytmy. Klíčová slova: numerologie, týden, kalendář.

jikra
04. 09. 2007
Dát tip
To, myslím, nebude ono. Já už jsem mezitím správné řešení pochopitelně zapomněl. Ale tohle to není. Tutově. (Ale chválím vytrvalost.) Až na to přijdeš, budeš mi muset prozradit, jak se dospěje k výsledku, jinak jsme oba nahraný. (Jak se k němu dospěje ještě mlhavě tuším.) Zdar.

2,4,6,8,10,12,14,0,0

jikra
16. 06. 2007
Dát tip
..tak tomu zase nerozumím, já, to bys mi musela víc napovědět. Já tam mám konkrétní cifru a za ní další a další...

Takže to nebyla správná odpověď? Tak co když řadu postavíme jinak - přesně v duchu tvého díla o symbolech (které mimochodem nepovažuji za věc "o ničem") 2,4,6,8,10,12,14,-,- ?

jikra
05. 06. 2007
Dát tip
Ano, to je tzv. stagnující řada. Nikam to nevede, ani k řešení. :-)

jelikož jsme frontanabanan a nechceme již narůstat jako za totáče, tak tipujeme že řada bude vypadat takto: 2,4,6,8,10,12,14,14,14

Honzyk
27. 05. 2007
Dát tip
este ne....))

jikra
27. 05. 2007
Dát tip
Neé, smyslem tohoto dílka bylo a stále je nechat se vyluštit. Už?

Honzyk
27. 05. 2007
Dát tip
...o)...mne prijde legracni.........

Rabb
27. 05. 2007
Dát tip
smyslem tohoto dílka bylo co? pobavit? jestli jo.. tak neúspěch no..

jikra
27. 05. 2007
Dát tip
Já nevím. Proč myslíš?

Rabb
27. 05. 2007
Dát tip
a celkem trapárna, ne? omlouvám se za ta slova.. ..ale jo.

Rabb
27. 05. 2007
Dát tip
fůůůůůů.. pitel?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru