Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

První básnička v životě!

30. 05. 2007
10
32
1472

Schválně, jestli odhalíte myšlénku tohoto prvodíla. ;)

klkm .
kłkin§iiki      !
 zv g
jémn       jul  hu
,,oí=>oié   řfv l*
  łjk


 u
                                                                                                            
m fc bnrbxzzýž  bunb vt, ,.iuzvkbz
                      
g zg ýzg nč š

wcd wgv  
     g savy;   +




Jáchym Zelený 5 a 1/2 měsíce

32 názorů

Díky moc všem, já se tím víc budu snažit a snad se jednou vyrovnám vám, velkým Písmákům :-)

Print
31. 05. 2007
Dát tip
:-)) Je to milý:-)*

Petrusha
31. 05. 2007
Dát tip
mne ba stačila aj jáchymovsko záhorácký ... :))) nemusí to byť až tak slovensky sofistikované :)

silence
31. 05. 2007
Dát tip
:)))))))))))))

Petrusha: Budeš si muset asi pořídit Jáchymsko-slovenský slovník. :) Ultrainfernal: Neuhodl´s, strejdo, Matrix jsem ještě vůbec neviděl. :) krempi: A co by to jiného asi mohlo být? :) Mianda: Mariánek by to asi taky nepřeložil, boť on má zase svojí Mariánkovštinu. Jinak díky, teto, za típka a pozdrav vyřídím. :))) dadíková: Teto dadíková, děkuji za pochvalu. :) Norsko: Je to o lásce - to nemohu říct... :) Narvah: Nejraději mám máminy přísavky - rád se na ně přisávám. :) Honzyk: No neboj, strejdo - i já, i já, í á... :) dee-dead: Myslím, že to nebude zase takovej problém, teto. Taky doufám, že mě ještě máma naučí hrát na kytáru a na housličky a jiné inštrumenty. ;) Jezuita: Jen si to prostudujte, pane profesore. A pak mi řekněte, na co jste přišel. ;) Autornez Námý: Ty máš pěknej nick, strejdo. :-D Zuzulinka: Teto redaktorko, píše se: sCience fiction. :) Ay'Le: Počkej až vyrostu, pak dodám přesný překlad. :) papouch: Víš, že ani sám nevím, strejdo papoušku? :) Čertínek: Správně, Čertínku, jen jim nic neřikej! ;))) Jerry_Shit: Neboj, tatí, klavír pro mě bude brnkačka. :) martinez: Ty máš vždycky nějakej trumf v rukávu, teto, kterým mě umíš potěšit. :))) aradis: Podle sebe soudím Tebe, že? Oldjerry: Ani nevíš, dědo, jak jsi tím tátu potěšil. Prej Ti mám vyřídit, že taky doufá a že se bude moc snažit. :))) Megie: Ty jsi taky moc milá, teto. :) Fouraix: Ano, to je na tom trochu matoucí... :)

Fouraix
30. 05. 2007
Dát tip
1. fc brno ? :o) hehe

Megie
30. 05. 2007
Dát tip
Myslim, že to určitě bude o tom, jak má rád svoje rodiče :)

Oldjerry
30. 05. 2007
Dát tip
malinkej jerry - až zas budeš sedět tátovi na klíně a mlátit tlapkami do klávesnice, tak mu vyřiď že je výbordelný táta, což je mi sympatické a taky mu řekni, že mu přeji, aby mu to nadšení zůstalo na furt...

Jerry_Shit
30. 05. 2007
Dát tip
aradis: To neni kokotina, nýbrž opravdu autentická báseň nejmladšího Písmáka... a hlavně je to originál, narozdíl od některých kokotin tady na serveru.

martinez
30. 05. 2007
Dát tip
úplně to vidím!

Jerry_Shit
30. 05. 2007
Dát tip
To teda bylo zaujetí... minimálně klavírního virtuoza! :)

Jerry_Shit : a to jsi jim, tatí, ještě neřekl, s jakým zaujetím jsem to do té klávesnice vybouchával

Jerry_Shit
30. 05. 2007
Dát tip
dee-dead: Taky si myslim, že na něho teda fakt nemám. Už ta první sloka je natolik originální, že takovou nikdo nikdy ještě nenapsal, o zbytku básně už ani nemluvím! :)

Zuzulinka : To není 5 a půl léta, teto, to je pět a půl měsíce (narodil jsem se loni v prosinci)

papouch
30. 05. 2007
Dát tip
jak dokázal ł ? čikounééj :-)

Ay´Le
30. 05. 2007
Dát tip
preklad by nebyl?:))

Zuzulinka
30. 05. 2007
Dát tip
v pěti a půlletech...je slovo myšlenka naprosté sience fiction

:D

Jezuita
30. 05. 2007
Dát tip
Zajímavý studijní materiál.

dee-dead
30. 05. 2007
Dát tip
Jééé, šikovnej:) Z Tebe bude lepší básník než z tatínka a to je co říct:)

Honzyk
30. 05. 2007
Dát tip
..tomu nevěřim...fakt i von, jo..?...No kurva..!--- )

Narvah
30. 05. 2007
Dát tip
asi már rád tomáše přísavku a blunta

Norsko
30. 05. 2007
Dát tip
určitě je to o lásce? seš si jistý? ... :-)

dadíková
30. 05. 2007
Dát tip
povedlo :)*

krempi
30. 05. 2007
Dát tip
toto ale urcite neni ani jen basnicka

Petrusha
30. 05. 2007
Dát tip
ty brďo maminka mi vždy vravela, že je dobré vedieť cudzie jazyky ... ts ts ts

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru