Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Plamínek svíčky

14. 05. 2001
7
0
1156

Co se to v hlavě urodilo? Jen další z vílích básniček. Není to žádné veledílo, já přece nemám mozeček.. :o))

Plamínek svíčky hřeje duši, energií mě zalívá. A já již v srdci pravdu tuším - to Bůh mě světlem odívá. V duši se potom nestmívá, když člověk plný vzpomínek si vybaví ten plamínek. To Bůh nás Láskou odívá.

Nuitík
12. 10. 2002
Dát tip
:o) *

Krel
24. 08. 2002
Dát tip
moc hezké...

Sly
03. 06. 2001
Dát tip
a bubny zní a čaj jest dopit... mnoho lístků hudbou pěje a já, já ještě neumřel... ale slibuji - vím to - zanedlouho umřu a pak, pak povím vše...

Oceanus
15. 05. 2001
Dát tip
Wiki: Jen nakratičko, než zase škrtnu další sirku :) :))) ... :) nestmívá... jen šeří ...

Jůůůůůůůůůů... všem vám moc děkujůůůů!!! A máte u mě malej dáreček... svíčku samozřejmě... :o)))))))))

rire
15. 05. 2001
Dát tip
:) ty jsi samo o sobě dáreček :)

clovrdik
15. 05. 2001
Dát tip
Řekl bych příliš sladkobolně transparentní bez originálních obratů a myšlenek. Ano tématicky mě to neoslovilo, prostě jsem ateista s tím nic nenaděláš.

Cody
14. 05. 2001
Dát tip
je to........... ......nádhernýýýý!!!!! TIP!

Wopi
14. 05. 2001
Dát tip
jo, příJEMNÝ *

Oceanus
14. 05. 2001
Dát tip
* :)
svíčky moje milé krásné to byly chvíle a zase budou, věř plamínku duši svěř a úsměv nesmělý do vzpomínek zamihotá ~*~

Ayrn
14. 05. 2001
Dát tip
potichu přichází král svíček s plamínkem na natažené dlani se světlem v sobě rozžehne všechny svíčky a nás...

Goha
14. 05. 2001
Dát tip
Mně ne, já mám radši táborák.


Verita
14. 05. 2001
Dát tip
na můj vkus příliš sladce optimistické :)

Verita: Ty máš radši hořký pesimismus? A víš, že to neprospívá tvému zdraví? ;-)

rire
14. 05. 2001
Dát tip
nee, ona ma radsi sladky pesimismus :) takovy ty cukry co vznikaji rozkladem >-) A mne se to just libi :) Hladiiiiiiim! Ja ty svicky opravdu muzu :)

rire
14. 05. 2001
Dát tip
.. a Tebe a Malire a vlastifku a vubec vsecky ty splestule, ktere tady siri dobrou naladu, usmevy, mazlivou naladu pod polstar a do temnych veceru, kdy se clovicek teteli v meluzine... to takova svicka v kline a krabicka sirek.. potesi... zapaluji sirku za sirkou... a meluzina v ulicich objima malicke chlapce studenymi prsty...

Gastarbajtr
14. 05. 2001
Dát tip
...ani ne tak Bůh jako my sami...*! je to krásný

Wiki
14. 05. 2001
Dát tip
V duši se potom nestmívá ....:-))))) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru