Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sezóna

09. 06. 2007
0
1
559
Autor
RiHe

   

   Sezóna je už mŕtva. Ako leto, keď padajúce listy jesene pohladia zem a spenené vlny dobiedzajú na opustenú pláž. Len vietor dáva stromom smer, aby sa knísali sem a tam. Ten belasý slnečník ktosi zabudol a stojí tu ako spomienka na všetkých tých ľudí, čo boli v neustálom pohybe. Asi by som mal povedať, že sa mi veľmi cnie za tebou, keď vedome snívam o vôni mokrých vlasov a úsmevoch. Ani neviem, ako sa navrátim tam domov, kde zostanem opustený, so všetkým úplne sám. Povedz, prečo ten príboj tak hlasno buráca, keď nemôžem počuť tvoje volania a skutok sa má v tej chvíli stať? Ešte stále cítim, že je tu niekde, ten prízrak, akoby trčal kdesi na dne a schovával svoju studenú tvár. Asi už nezazriem jeho šedú plutvu nad zbrázdenou hladinou a ty sa staneš morskou pannou, náhrdelník ostrých zubov bude krášliť tvoju šiju. A potom neskôr, z večera, zmyjú sa moje stopy v piesku a všetky tie slová odnesie diaľka.

 


1 názor

Rabb
09. 06. 2007
Dát tip
tolik chyb, TOLIK CHYB, na tak malém prostoru..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru