Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sebevrah

11. 06. 2007
0
11
1148
Touha být zajímavý,
žiletkou volá o pomoc,
musíte mne litovat
a já musím přežít.

Ostatky sebezáchovy,
poruší synapse mých nervů
v cíli bytí nepřitlačí,
ruce zvadlé na kost.

11 názorů

Triniti
03. 07. 2007
Dát tip
??????????????? Co to mělo znamenat?

domin.go
29. 06. 2007
Dát tip
ty hele bacha...na tohle...znám dost lidí který si podřezali žíly a nebyla v tom žádná zkurvená emo póza...není moc hnusnějších věcí než smát se lidem který maj depresi a neumí to jinak řešit...a není to touha bejt zajímavej...jinak proti takovýmu zviditelňování sem samozřejmě taky...ale je dost lidí se sebedestruktivníma sklonama,kterým de opravdu o jejich problémy jo ad emo: mám emo rád,je takový ukřičený a upřímný. to že ho kazí komerce je druhá věc.

Kristova noho já nejsem žádnej sebevrah, tahle básnička vznikla na jednom jako reakce na básničku jedný holky, která se opravdu toužila podříznout. Snad je i z tý básnička patrný, že s tim nesouhlasím ne?

jedinej twuj tip je prestat to foukat jinak takovouhle beznadej budes cejtit furt

Kdybyste mi tam radši hodili nějakej tip :).

Kdybyste mi tam radši hodili nějakej tip :).

Ay´Le
12. 06. 2007
Dát tip
jako cobain ze?:)

chce to brokovnici,to je zaručený

Ay´Le
12. 06. 2007
Dát tip
jestli nekdo pouziva ziletku k tomu aby zapusobil tak je ubohy:) ma to pomahat a ne delat dojem;)

Tohle znám, ale už to udělat nemůžu. Spousta lidí by mě za to zatratila. A já bych to totiž udělala doopravdy. Ale tak před pěti rokama, když sem na to ještě měl. :)

ha! emu :D

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru