Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poděkování písmákovi

12. 06. 2007
1
11
1175
Autor
Abaxos

O děkuji ti velký písmáku

Děkuji Ti velký písmáku za to, že si mě odhlásil a ochránil tak můj profil před vpádem cizinců. Ó děkuji Ti velký písmáku za tuto báječnou vlastnost. Škoda, že jsi přitom smazal dvě hodiny mého snažení a zlikvidoval přelomové dílo mé tvorby o alchymistovi. Moc díky za to, že to můžu dělat úplně od začátku a že to bude nejspíš slabý odvar předchozího. Vždyť při 230 úhozích za minutu toho bylo zanedbatelně málo.

11 názorů

No, Abaxos, každý máme svoji modlitbu, talisman, ale stejně ti nepomůže. Musíš si pouze věřit, protože jsme každý jinej, záleží na koho narazíš (třeba i do futer u dveří).

Oldjerry
12. 06. 2007
Dát tip
Je mnohem pohodlnější psát ve Wordu ( nebo jiným editoru v kompu a až hotové, korigované texty přenášet do Písmáka... já jsem takovéto poptíže za dva roky neměl...

Abaxos
12. 06. 2007
Dát tip
No bohužel jsem psal naostro. Tak nezbývá než se poučit a šeredně si rozmyslet, co sem dám.

Norsko
12. 06. 2007
Dát tip
takové hymnické ... :-)))***

Ay´Le
12. 06. 2007
Dát tip
:D tady se dejou ruzny veci;) clovek se na to musi pripravit a obrnit se trpelivosti:))

daddy
12. 06. 2007
Dát tip
snad nepíšeš do písmáka naostro.... :)

Abaxos
12. 06. 2007
Dát tip
Fakt? Znám ten pocit a jestli se Ti smazalo něco dlouhého upřímnou soustrast. Já psal jen povídku, ale při představě deseti stran nového románu mě jímá hrůza.

Abaxos
12. 06. 2007
Dát tip
Ano ano chválamu za to.

písmák je hodný a laskavý systém... dbá na naše dobro po vech stránkách :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru