Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pro Tvé slzy

15. 05. 2001
4
0
1200
Autor
nikdo

Prsty sledují cestu, tudy tekly potůčky slz. Za každou z nich pěst na hlavu dopadá další, další, další. Já jsem ten kdo svírá pěst. Už je pozdě dříve měly tě chránit. Za první dotek k zemi ho zklátit. Za první polibek trocha jeho krve. Za ulehnutí na zem smtr. Ublížil ji krásné duši. Stále rodí se slzy v těch očích, neusmívají se rty pro tvůj zločin. A ty s úsměvem jdeš po světě. Kolik jich bylo? Za tu jedinou k souboji na kordy vás zvu. Chránit její čest, svůj žal. Vaší smrtí, pane snad uleví se! Nadávky, vztek nejste na dosah. Vy první by jste byl, komu jsem zlomil vaz.
Severkanova
03. 11. 2002
Dát tip
forget (and not forgive) - but go on....

Barbar
03. 11. 2002
Dát tip
No jo, nemysli si Celinko,je nás spousta se stejnými pocity na obou stranách. za BARBARA tip.

Celinka
22. 06. 2002
Dát tip
Ta obět jsem byla já.... Je to o mně.... Při téhle básničce mám pokaždé slzy v očích, jinak to asi ani nejde....

Albireo
18. 06. 2002
Dát tip
Dis-moi, Céline les années ont passé pourquoi n'a ty jamais pensée a te marier... Ne pleure pas, non ne pleure pas tu as toujours les yeux d'autre fois

Albireo
18. 06. 2002
Dát tip
Myslel jsem tu básničku. Ale teď - při dalším přečtení - už mi zase tak neumělá nepřipadá. A pokud umím číst, tak (ne)odpouštět by se snad mělo muži, dívka je zde obětí.

Celinka
17. 06. 2002
Dát tip
Proč si myslíš, že je spousta důvodů odpouštět? Komu leccos chybí? Té dívce, o které to psal nebo té básničce?

Albireo
10. 04. 2002
Dát tip
Ta básnička mi připadá taková neumělá - ale hrozně upřímná, takže je spousta důvodů odpouštět, že jí leccos chybí. Opravdu hezké!

Celinka
22. 06. 2001
Dát tip
Strašně se mi líbí už první dvě věty, ty jsou prostě dokonalé... Za ten první polibek jenom trochu krve? To ne... Spíše plnou vanu horké krve.... Jenom nechápu... "Už je pozdě dřívě měly tě chránit . Co ji mělo chránit? A to ulehnutí na zem vážně sedí. To jsi vystihl dokonale... A ty slzy stále se rodí při vzpomínkách plných bolesti a smutku. A s úsměvem po světě ON moc nechodí. Nikdo není tak blbý, aby mu naletěl. To jenom já... A kolik jich bylo? Přede mnou hodně... strašně moc... A chceš chránit její čest? To je tak krásné... A smrtí by se mi vážně ulevilo, ale tohle nemá smysl... prostě to nebudu dále rozebírat. Docela jsi ji (mě) vystihl... *TIP (i když Ty Tipy nedáváš, tak já Ti zase jeden přidám do sbríky... Tohle si vážně Tip zaslouží... Nezlob se už ale na něj... On si nezaslouší Tvoje myšlenky... On si nezaslouží totiž vůbec nic... Jenom zlo a samotu).

Celinka
22. 06. 2001
Dát tip
Strašně se mi líbí už první dvě věty, ty jsou prostě dokonalé... Za ten první polibek jenom trochu krve? To ne... Spíše plnou vanu horké krve.... Jenom nechápu... "Už je pozdě dřívě měly tě chránit . Co ji mělo chránit? A to ulehnutí na zem vážně sedí. To jsi vystihl dokonale... A ty slzy stále se rodí při vzpomínkách plných bolesti a smutku. A s úsměvem po světě ON moc nechodí. Nikdo není tak blbý, aby mu naletěl. To jenom já... A kolik jich bylo? Přede mnou hodně... strašně moc... A chceš chránit její čest? To je tak krásné... A smrtí by se mi vážně ulevilo, ale tohle nemá smysl... prostě to nebudu dále rozebírat. Docela jsi ji (mě) vystihl... *TIP (i když Ty Tipy nedáváš, tak já Ti zase jeden přidám do sbríky... Tohle si vážně Tip zaslouží... Nezlob se už ale na něj... On si nezaslouší Tvoje myšlenky... On si nezaslouží totiž vůbec nic... Jenom zlo a samotu).

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru