Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Inflačná

16. 06. 2007
1
17
1657

vyfarbené

Ó aký si odporný
celú noc strkáš do mňa
špongiu nasiaknutú krvou
kvapká z teba pot
ani brvou nepohnem    držím

človek je len číslo
počet úderov srdca

Odmietnutie nekonečna
znamená nekonečné odmietnutie
koľko významu sa ešte zmestí
do pár slov?

človek je len číslo
počet úderov srdca

Vesmír ako špendlíková hlavička
kde je tvoja mamička
ďaleko za horizontom udalostí
Veľkej Tresky

človek je len číslo
počet úderov srdca

17 názorů

ja sa mam na ...dobre

salomesr
28. 06. 2007
Dát tip
inak sa mam :) ujde to ale niekedy to uchadza az prilis rychlo... a ty?

ja som autorka ale nemal som na to partikularny dovod musi mat vsetko dovod? to je typicky ludske uvazovanie:-) ako sa inak mas?

salomesr
27. 06. 2007
Dát tip
celkom dobre napady su tu - paci sa mi velka treska aj clovek je len cislo/pocet uderov srdca ta prva strofa mi tam kompozicne nesedi, ale ty si autor, asi si na to mala dovod

Oldjerry
20. 06. 2007
Dát tip
No, no - dievča - ta prvá sloka sa mi ani vela nenazdáva, že by bola o vesmíri... ale to je tvoja vec. Vývoj človeka aj ked sa naozaj malúčko vyvíja, je skor trocha rozšírená reprodukcia. Nič viac... inými slovami : vela sa hrdíme, aký sme zázrak - pšchá ! nič nevieme, nič nepoznáme z toho, čo je iba pár stovák kilometrov od nás smerom hore.

co je tvoja top téma, ak to nie je vesmír a clovek ako produkt a zmysel jeho vývoja?

Oldjerry
19. 06. 2007
Dát tip
To nejde a ty to víš. To není moje báseň a ani mé top téma. No - schválně jsem tě trošku rýpl, jistě nejsi ješitná, to už by ses neozvala. Čti to mé dole : ...nenapsalas' tam něco důležitého, o co jsi se s námi nechtěla podělit - z nějakého důvodu... a pověz : jak já mohu vědět, co tam chybí ?

Jerry, pls, navrhni ako by sa dala dokoncit a ja to tam fuknem, nejsom az taka jesitacka, zivot ma oducil:-)

Oldjerry
18. 06. 2007
Dát tip
Dafné - nepáči a je neúplná není totéž. Ale jak myslíš - jinak chápu, že máš raději pochvalu, než kritiku...

ano, nebudeme pokračovať, báseň sa páči aj oblude, takže neni dôležité, že sa tebe nepáči.

Prostě slabší...

Oldjerry
17. 06. 2007
Dát tip
Nebudeme pokračovat - důležité je, že se ti tvoje báseň líbí - ostatní je zcela fuk. Když přesvědčíš sebe, není důležité, jestli přesvědčíš mne....

som si ju prečítala) a páči sa mi. je taká netypická a neucelená (ako náš vesmír) a to sa mi nemože nepáčiť. do teba sa neviem vcítiť. pokúšal(a) som sa a je to neľahké. predstav si teraz ty svojimi očami, že tá báseň sa rozpína, že prebieha štádiom inflácie a ty si zachytil len tú jej časť, kam svetlo stihlo zaletieť:-) pekný zvyšok víkendu....

Oldjerry
17. 06. 2007
Dát tip
Bane, fór je v tom, že ta báseň je asi neúplná. Ne, že bys ji neuměla zcelit, ale nenapsalas' tam něco důležitého, o co jsi se s námi nechtěla podělit - z nějakého důvodu... dalo by se spekulovat. Jistě svou báseň znáš - a teď si ji zkus přečíst mýma očima.

tvrdohlavej Jerry:-)

Oldjerry
16. 06. 2007
Dát tip
ty barvičky to nezachrání... a špongiu s krvou ? iba s tvojím súhlasom (anebo nie ?)

obluda
16. 06. 2007
Dát tip
moze byt*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru