Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zoufalé přání

21. 06. 2007
0
12
1544
Autor
Abaxos

Když tak sleduji lidi okolo sebe, jsem z nich zklamaný.

Každý den vidím jejich neochotu, lenost, sobeckost a nenávist.

Nemůžu o nich říct, že se chovají jako prasata. (byla by to urážka prasat)

Nemůžu prostě nic a tak si jen přeju, aby neexistoval žádný bůh. Protože jestli existuje a tohle všechno vidí, nemá jinou volbu, než nás vyhladit. Musím uznat, že bych mu to ani nevyčítal. Ba naopak, chápal bych ho.


12 názorů

Abaxos
15. 10. 2008
Dát tip
Lišíme. Zvířata obvykle neničí vlastní životní prostředí a nebo to nedělají tak efektně jako lidé.

Lidi, to jsou jen přemnožené bakterie, mezi ně patřím taktéž já. Tvoří početné kolonie, nejslabší pak umírá... A nejsme nakonec taky zvířata ale jenom s vyspělejším mozkem. Myslím, že se od nich nijak víc nelišíme.

Pesimista
09. 08. 2007
Dát tip
Bůh hvězdy jako perličky po nebi rozsypal. Na Zemi naší maličký pak život lidem dal. A pak se jen smál. Nebo spíš plakal... (Krysař)

ale sou aj dny kdy seš s náma rád, ne? :o) nedělám si z toho legraci, chápu tě... ale přesto není až TAK zle, vážně...

Dáša
21. 06. 2007
Dát tip
hele, chápu tvoje naštvání, ale ... :o/

Honzyk
21. 06. 2007
Dát tip
..no, pro mne tenkej led teda, ja bych se nic vylepsovat snad ani nevodvazil...a s tim zrcadlem...abych si nezkazil den, du si voholit hubu az tak po hodine, kdy se potacim....trena na úpismaku...to mi nekdy zvedne, o, Boze, naladu, nekdy sebevedomi.....dokonce...)))

Abaxos
21. 06. 2007
Dát tip
O dost realnější. Máme se čim chlubit další věc, která nás dělí od zvířat. Ještě sem neviděl zvíře, které by si pod sebou řezalo větev nebo si znečišťovalo vodu, kterou pije chemickejma sračkama.

Honzyk
21. 06. 2007
Dát tip
.........taky mozny....a urcite realnejsi...(

Honzyk
21. 06. 2007
Dát tip
zzzklamany hod si, no, ja bych lidi nekdy strilel, ale to si nevyberes...-- a vyhladit nechci, pls...!) ))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru