Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Honzyk upozorňuje

27. 06. 2007
6
72
4037

...viz text

 Vážení a milí,


protože už nejsem redaktorem - a před vstupem do tohoto společenství nebyl jsem vázán žádnou  mlčenlivostí (a nic "nepodepisoval") - chtěl bych vám sdělit, že se na tomto serveru , zřejmě z iniciativy Velly a  Armanda, objevují nicky, jež mají, podle mého názoru, provokovat, "bádat ve vašich hlavách" a zkoušet vás.

    Před časem objevil se zde např, nick "holan", který navážel se zejména do Velly. Na mou otázku, proč si to nechá líbit, mi Vella odpověděla:

     "Toho si nevšímej, to jsou jen takový mimikry". Podobně je to s nickem  KOULES,  na nějž v uzavřeném redakčním fóru upozorňovala - nevím, jak vám, ale mně to připomíná hru kočky s myší, nebo  lépe a hrůzněji:

experimentování na lidech jako (třeba) na myších.
 



emeritní redaktor honzyk

p.s. Upozorňuji majitelku serveru Vellu i, podle mne naprosto zde zbytečného, nedostatečného šéfredaktora Armanda, že pokud mne smažou, podniknu proti nim tvrdé právní kroky tak, jak uzná
můj právník za vhodné.

honzyk

72 názorů

Armand
28. 06. 2007
Dát tip
vidím, že jsi vskutku čestný a rovný čověk... klobouk dolů před tvým gentlemanstvím. Jelikož ale tohle není událost ale akt osobní msty, navíc přirozeně podpořený i osobními útoky, tak ti to sundám z titulní stránky, ale nesmažu ti to .. nechám ti to jako připomínku.. aby ses třeba za týden, rok atp. mohl podívat s odstupem sám sobě do tváře. Nelekni se... potom.

Noe1
28. 06. 2007
Dát tip
jamjka: zdá se mi že jsi něčí alternick, bojíš se svůj názor publikovat pod svým původním nickem, nebo je to jen náhoda, že ses tu objevila dnes ráno?

Honzyk
28. 06. 2007
Dát tip
--to mne nenapadlo....- ale mstit se nechci...pravda, vyjet mel jsem s tim driv, ale lezt jednema dverma na redakcni forum, a dsruihyma ven a krakorat tady...nevim...ale pravda, ze z tohoto uhlu nestastny ponekud vlozeni...

Zdá se mi, že tohle není ani tak "upozornění", jako spíš pomsta. Upozornění by to podle mě bylo tehdy, kdyby to písmáckému lidu oznamoval Honzyk-redaktor a ne Honzyk-exredaktor. Protože ale nerozumím zdejším vztahům a podpokličkovým záležitostem, můžu se plést.

Petrusha
28. 06. 2007
Dát tip
vidím, to tu smrdí viacej, ako len po počuchu badať ...

Nečech
28. 06. 2007
Dát tip
no, já jsem asi spíš takový outsider, protože sem píšu už nějakou dobu jen pod jednim nickem a nevím o nikom, kdo by se zvlášť zajímal o to, co píšu ale myslím si, že není rozhodující, co člověk píše, ale co s tím dělá, co píše podporuji jakýkoli protest proti zbytečným mocenským strukturám a proto podporuji i tebe honzyku, navic tvoje kritiky jako jenyk jsou fakt ulet...

Honzyk
27. 06. 2007
Dát tip
..blazinku...., Fouky....ja to mazal, a jak rad----to uz si radsi ulozim vyzvy k prodlouzeni penisu, byt s timto nemam nyni takovy problem!))))

Oldjerry
27. 06. 2007
Dát tip
Já si myslím, že dokonce je těch testovacích nicků poněkud více. Jeden by totiž byl dost nápadný... Mám pár tipů...

Yann
27. 06. 2007
Dát tip
ja som tiez agent provokater:))

Fouckault
27. 06. 2007
Dát tip
Honzyk.. nemáš nějaký záznam z redaktorskýho fóra? to by byla bžunda myslím :-)

Honzyk
27. 06. 2007
Dát tip
...i ty 1 :)))

Zbora
27. 06. 2007
Dát tip
líbí typ

romale
27. 06. 2007
Dát tip
(ten vzádu - vždycky)

Honzyk
27. 06. 2007
Dát tip
...a ty si kerej ?(z tech dvou) dddD

romale
27. 06. 2007
Dát tip
proč né...?

Honzyk
27. 06. 2007
Dát tip
máš u sebe mou zprávu,. N.---

Narvah
27. 06. 2007
Dát tip
no, armand by se vyjádřit mohl.

Honzyk
27. 06. 2007
Dát tip
a propos, kdyby měla Vella i Armand čistý svědomí, proč by ze svejch ulit už dávno nevylezli a neřekli co a jak, když už teda mý (i jinech, samo) zprávy úplně ignorovali..?....

Narvah
27. 06. 2007
Dát tip
hm, možný to je. já takovou zkušenost nemám. mě se taky na litteře někdo snažil nalogovat na můj ncik, ale nedostal se tam. třikrát zkusil heslo havran :) je ale fakt, že být správcem serveru je lehce zneužitelný..

Honzyk
27. 06. 2007
Dát tip
..Narvahu, ok...tak poslouchej: dadik, kterej je teda v obraze, se mě ptal, esi nejsem "lisowhlawka"...nebyl jsem, ale prozradil jsem tu jednomu člověku kvůli vložení vobrázku svý heslo...a úplně někdo jinej se mi do stránky naboural, a učinil tam hotový peklo...naštěstí jsem chyt včas a dal tak, jak mělo bejt....to ještě za jenyka...já se teda smazal, zkrat, nasral, a požádal Vellu nesčetněkrát, aby mi ze zálohy vytáhla mý věci: bylo to, pamatuju si, kolem tří set básniček...a ticho po pěšině...jo, to potom ta paranoia možná klepe už prývešm na dveře, ale já si myslim, že je za tim pouhá chuť lidma manipulovat...proto jsem sem vložil ztenhle text...ne kvůli sobě, ale proto, avyste A VĚDĚLI...

Narvah
27. 06. 2007
Dát tip
hm, to co bylo mezi tebou a velou, do toho já mmoc nevidím, každopádně tvůj vstup do redakce byl poněkud problematický, tak předpokládám, že sis s někým - buď s vellou či armandem moc nerozumněl. co se týče koulese a koulese 2, tak v seznamu redaktorů je napsané, že je to pouze testovací nick..

Honzyk
27. 06. 2007
Dát tip
a propos, ne jednou mi Vella, tak, jak arogantně to umí, naznačila, že si tady bude dělat, co chce....asi 10x jsem ji žádal, aby mi ze zálohy vzala jenyka, kde byly vjecy, kery sem mel jen v palici...a nic...pak že nemá náýladu...a pak, že, jak zjistzila, ji tendle server vůbec nepotřebuje(citace( a že si tu vystačíme sami...proto, Narvahu...a Atz...

Narvah
27. 06. 2007
Dát tip
hm, kdyby to s těma nickama byla pravda, tak by tě třeba mohli smazat, to je fakt, ale s koules byl cvičnej nick velly, to je tutový. ještě jsem si z toho v rf dělal legraci..

papouch
27. 06. 2007
Dát tip
to už je přehnané, néé..

Honzyk
27. 06. 2007
Dát tip
..aby mi ukázali, jak už několikrát ukázali, že můžou všecko...:)....nebylo by to poprvé.........

Jezuita
27. 06. 2007
Dát tip
A-tzo - Taky by ho mohli zmazat..a pálkou

Narvah
27. 06. 2007
Dát tip
a už vůbec nechápu, proč by tě měli mazat. to mi přijde docela legrační : )

A_tzo
27. 06. 2007
Dát tip
Jestli tě smažou, tak tě smažou..a jestli tě nesmažou, tak tě nesmažou.

Honzyk
27. 06. 2007
Dát tip
o, nikolivek...ti zabyvaji se mymi otazkami ekonomickymi:)

Jezuita
27. 06. 2007
Dát tip
Takže to Ketové nejsou?

Narvah
27. 06. 2007
Dát tip
honzyku, nic proti, ale začínáš být trochu paranoidní

Narvah
27. 06. 2007
Dát tip
koules byl přece zkušební nick, jestli nově nahozenej systém funguje. co se týče holana, tak toho jsem ani nezaregistroval.

Honzyk
27. 06. 2007
Dát tip
ty my jsou sehnany a dozehlujou puky:)

Jezuita
27. 06. 2007
Dát tip
Máš štěstí, že jsi nezmínil můj nick, už by sis sháněl právníky.

Zuzulinka
27. 06. 2007
Dát tip
to snad nemyslíš vážně...no, svět je fakt divné místo...a já si myslela, že toady je místo pro poezii...achjo

Pirka
27. 06. 2007
Dát tip
.. ještěže Velmisladká je osamělá vlčice, kterou naučili nevěřit nikomu a nic .. (smutný příběh, ale jak se tak dívám, ono to možná má něco do sebe), Honzyku :)

tinja
27. 06. 2007
Dát tip
ze totaal brutaal..:D***

Honzyk
27. 06. 2007
Dát tip
...ja jsem vlozil tento tex, a verio, ze bude jasny, kvuli vam....sam nevim.....a ja necitim se voihroizenej sam, ani nechci sirit nejakou paniku....ale vedet byste to meli: toto ma odpoved, Pirko...

Pirka
27. 06. 2007
Dát tip
Hele Honzyku - a co s tim všim chceš jako dělat? .. by mě skutečně zajímalo - zejména s ohledem na jasná pravidla kapitalismu ..?

sidonia
27. 06. 2007
Dát tip
ale dyt ja vim.. to byla jen takova taskarice.. ultra - dovolim si nesouhlasit - treba ja mam jen jeden nick.. a proti alternickum sem mela dycky averzi - pokud ovsem clovek narovinu nekde neuvedl, ze je to on.. pak okej.. vis jak to myslim. ne?

Honzyk
27. 06. 2007
Dát tip
JISTE....ultra...ALE U MAJOTELKY SERVERU, JEZ MA JISTE MOZNOSTI(alternick) ponekud prekvapive....nebo ne?....A poklud ona takto "pracuje", proc by tak necinili ti, ktšere ona ma pod palcem? Ti, kteri maji sefa, jenz prachama vladne..? HMMMM????

Honzyk
27. 06. 2007
Dát tip
...my sjem se nikdy nesetkali, a vis, sidi, ja vydrzim docela dost...jinak bych tu uz nebyl, ale mne neruply nervy, ani omylem...to bych s tomdle vylez uz driv, ale VCella i Armand meli dost casu, aby se mi aspon ne vomluvili, ale slusne ke mne "promluvili", a se mnou niukdy, kroje myho fotra, a to jsem byl malej, nikdo nezametal, ja nejsem zadnej hrdina, ale byt hlas trese se a skripoe, svy povim, to si jista bud! ja tomu rikam, jak jsem sem napsal, "syndrom uskrionutyhi palce"...a kdyz deje se nejaka hnusota, du do ni tak, jak muzu je,,,,asi tak...

Honzyk
27. 06. 2007
Dát tip
...ty si, sidko, myslis, ze vella by byla schopna neco takjovyho...nebo Armand, VUBŠEC, A BEZ CHYB, KURVA UZ, ZPLODIT????)

sidonia
27. 06. 2007
Dát tip
skoda.. chtela sem za ten objev nobelovku:(( honzyku.. bud tvrdej! bud, jen bud!!!!:))))

dadik
27. 06. 2007
Dát tip
mně to přijde směšný čím dál víc......

Honzyk
27. 06. 2007
Dát tip
sidko moje, ty vis, jak te mam rad....ale todle strelilas total mimo misu, je mi lito...!

Honzyk
27. 06. 2007
Dát tip
..no, dadik, to ti závidim...mně to směšný připadalo, a moc, ale teď už ani vomylem.

Honzyk
27. 06. 2007
Dát tip
..Ok, sidi...a kdo si myslíš, že mne upiozornil na tvuj nick Sidania...---seznam.,cz..? Já teď musim bejt tvrdej...!

dadik
27. 06. 2007
Dát tip
přijde mi to už směšný, protože už se to hrne kamsi, kam se nedá dohlídnout,.....mělo by se to vrátit k tomu prvnímu a základnímu - smazaným nickům.. event k tvýmu zrušenýmu redaktorství, protože pokud někdo, tak ty.... :)

Honzyk
27. 06. 2007
Dát tip
...přál bych některým, kteří do redakčního fóra tak, jako já, nšemohli i těm, kteří si jako já(redaktor) s Vellou psali, poznat, jak je arogantní. Např. mi napsalqa chytra_jak _radio, která psala velmi dobrý kusy, abych se Velly nezeptal, zda by je nevytáhla ze zálohy. (Tu samou prosbu jsem učinil jako jenyk...nic) A na prosbu "radia" mi Vella odpovědělaq:"Nemám na to zrovna chuť....a ona ví, proč..."---ani tohle Vás, kurvadrát už, nezvedne ze židle????

Pirka
27. 06. 2007
Dát tip
sid --- konečně rozumné slovo

Noe1
27. 06. 2007
Dát tip
Holan je milý člověk. Ten se s takovým koulesem či koulesem 2 nedá vůbec srovnávat.

sidonia
27. 06. 2007
Dát tip
mozna je nick HONZYK jen nastrojem velly, jak to tady trochu rozproudit! zadny honzyk neexistuje. je to vella! anebo armand.. ale to uz by bylo moc slozity...

Honzyk
27. 06. 2007
Dát tip
...ale to, co jsem napsal, je pravda - a košer ? dadiku..? ----

dadik
27. 06. 2007
Dát tip
Honzy já myslím že až tak se tím tady Vella nezaobírá, to by byla blázen,,,to není... :)

Honzyk
27. 06. 2007
Dát tip
avi Pirce

Honzyk
27. 06. 2007
Dát tip
avi Pirce

Honzyk
27. 06. 2007
Dát tip
pravda je, žel, taková, že "podobných" fízlů. propvokatérů, kteří zkoušejí(např.) , jak je Vella oblíbená, jak "se nám tu líbí"(!!!) může být daleko víc...a mohou potom , a to úplně s klidem, zasahovat přímo-nepřímo, oklikou, jak je libo, nejen do našich děl...(hodnotit je, nehodnotit, mazat, provokovat), ale mají, žel, i tu možnost pronikat do našich soukromých dat....existuje zde chat? Ano. Vyúpráší tzady na sebe kde co....kdo?:) Já ano, a, myslím, nejsem sám...

Pirka
27. 06. 2007
Dát tip
..osobně doporučuju § 152 trestního zákona .. pod to se vleze v podstatě všecko :) Ult --- jestli Honzyka smažou, ocitne se v dobré společnosti Jana Husa a Milady Horákové .. a to je výzva :)

Nečech
27. 06. 2007
Dát tip
gl hf protest.*

OK, ALE TADY PŘESTÁVÁ VŠECKA SRANDA... já tady MECHANICKEJ POMERANČ PROSTĚ NECHCI!!!!

dva_karlove
27. 06. 2007
Dát tip
V tom případě tam má honzík chybu. Měl napsat "...pokud mne smažou, podniknu proti nim tvrdé právní kopy tak, jak uzná můj právník za vhodné."

dva_karlove
27. 06. 2007
Dát tip
Může právník někoho nakopat do prdele?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru