Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

nový server www.peacemuck.cz

28. 06. 2007
3
19
1992
Hej lidi,

byl by někdo schopný založit nový amatérský literární server www.peacemuck.cz?

¨
:-)))))))
neberte to zas tak vážně!
čestmír ;)

19 názorů


domin.go: náramně :-)))))))))))) já se bavím skoro pořád ;)... a každá válka jednou skončí, su pro mír ;)... peace všem ;)... :-)))))))))

domin.go
28. 06. 2007
Dát tip
...předpokládám že se bavíš jak to ti lidi tady berou vážně:)))

dva_karlove
28. 06. 2007
Dát tip
To je pitomost...

díkoš Honzykoš ;) tai na tom nicku nečekej nic vážnýho ;)... u mě je fšecko sranda :-)))).....

Honzyk
28. 06. 2007
Dát tip
jako sranda velmi dobry...imaginaroš vyberoš!!!!

Vella by asi musela smazat skoro všechny písmáky, jak to tak pozoruju :-D... lepší obrázek jsem nenašla, nechtěla jsem, aby to bylo takový holý a v jednu v noci se mi nic vyrábět už opravdu nechtělo ;).... silence: nechápu... jamaica_ethno_music_club: neber to zas tak vážně, jen si dělám srandu :-DDD....

nedostatky (obvykle početní) rebelující komunity se zjeví v plné nahotě až po emigraci Nicméně je pravda, že tyto problémy lze do značné míry kompenzovat několika akčními nadšenci, kterým to nadšení vydrží víc jak týden. Chce to tedy zvážit, zda jsou takové osoby na skladě, nebo zda by se celý projekt omezil výhradně na vyčkávací typy.

papouch
28. 06. 2007
Dát tip
to už tu bylo několikrát

Zvrhlík
28. 06. 2007
Dát tip
Bacha, aby tě Vella nesmazala za to, že se jí vysmíváš svým nickem. :) Jinak je tu spousta jiných literárních serverů, kteří mají většinou jenom jednu hlavní nevýhodu: že je tam mnohem méně lidí, než tady.

Zvrhlík
28. 06. 2007
Dát tip
Bacha, aby tě Vella nesmazala za to, že se jí vysmíváš svým nickem. :) Jinak je tu spousta jiných literárních serverů, kteří mají většinou jenom jednu hlavní nevýhodu: že je tam mnohem méně lidí, než tady.

Petrusha
28. 06. 2007
Dát tip
tieňový srever to aj tak dopadne ako i všetky tieňové vlády

silence
28. 06. 2007
Dát tip
takove male prizivnictvi? Nebo nedostatek originality? Mmm? Je to k smichu, nebo spis k placi :(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru