Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dokonaly clovek je ten ...

28. 06. 2007
0
11
676
Autor
Caprik

Jaky mate vy nazor? Zajima me!

... Ktery jsi pripousti svou nedokonalost a pracuje na sobe. Dokaze se menit a kdyz to nejde miluje se takovi jaky je.

Vas nazor ? ....

11 názorů

Caprik
29. 06. 2007
Dát tip
At cokoliv se ti urodilo v hlave. Pisni to sem !

Caprik
29. 06. 2007
Dát tip
Dik a omlouvam se cestina neni moje hobi bude toho tu more :(

Caprik
28. 06. 2007
Dát tip
Nebyt soucasti stada ale osobnost.

Fenix
28. 06. 2007
Dát tip
... protože je pohodlnější se měnit k obrazu druhých .. a pracovat na sobě je dřina .. a někdy to stojí mnoho sil !

Caprik
28. 06. 2007
Dát tip
spolecnosti

Caprik
28. 06. 2007
Dát tip
Proc Tvuj nazor nezdili vetsina teto solecnosti :(

Fenix
28. 06. 2007
Dát tip
... teda přeju to každému ... tedy všem :))

Fenix
28. 06. 2007
Dát tip
Dokonalost nemá kouzlo. Milujeme pouze to, co je nedokonalé. Impulzem růstu je pouze nedokonalost. Nejsme výsledným dílem. Člověk se mění tím, že poznává, ztrácí či nalézá. V podstatě jsme takoví, jací jsme. Nejsme jiní. Takže se vlastně musíme mít rádi takoví, jací jsme. Když se chováme proti své přirozenosti nebo se uzpůsobujeme tlaku z vnějšího okolí, tak se popíráme. Ono je to těžký, abychom zůstali sami sebou, ale rozhodně to za to stojí. Můžeme se klidně podívat do zrcadla bez pocitu zhnusení. Přeju všem, aby se hledal a měl se rád.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru