Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Druhá NEOPÍSMÁCKÁ DEMONSTRACE

28. 06. 2007
3
30
1920

V pořadí již druhá neopísmácká demoška! Možná zVelličuju, ale tentokrát jde do tuhýho...

Jistě si všichni pamatujete na historickou NEOPISMÁCKOU DEMONSTRACI pořádanou 28. 8. 2005 (http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=174375)...
Přátelé, bratři, sestry, soudružky, soudruzi, přítelkyně, hipíci, písmáci, paleopísmáci, neopísmáci, dámy a pánové...

Jelikož si to doba žádá, musím svolat v pořadí druhou
NEOPISMÁCKOU DEMONSTRACI!
- Je nad slunce jasné, že se vedení serveru, ačkoliv se dosud vždycky mohlo spolehnout na loyalitu ze strany neopísmáckých aktivistů, se naprosto zpronevěřilo neopísmáckým myšlénkám a našim ideálům se vzdálilo na míle daleko. Navíc podle informací pana Cibulky je zde určitá vazba na struktury KGB-GRU (více viz www.cibulka.net)
- Neopísmácké hnutí je znepokojeno současným vývojem událostí, zejména vymazáním nicků P
išta Hufnágl, Jiko, pozorovatel a žádá zjednání okamžité nápravy.
- Takhle to nejde dál, u sta hromů
- Přislíbena účast zpěvačky Bobiny Ulrichové (zazpívá svůj megahit V srdci lásku mám)
- Datum a místo konání nebude zveřejněno, ale jsem ochoten je prozdradit v poště. (hoši z protiextrémistickýho to tu sledujou...)
- Posílejte nápady na transparenty
(zatím jsou připraveny tyto:
"Proč byl smazán nick Pišta Hufnágl, Jiko, pozorovatel...?" a ještě jeden, ale nemůžu si vzpomenout...





30 názorů

sidonia
29. 06. 2007
Dát tip
ja bych dala VYMENME JATRA SVOJE BEZ ZBYTECNEHO BOJE!!!

Navrhuji text: "NEDÁME SI BRÁT TY NAŠE MOSTY" no na víčka od termixu se zespodu díváš daleko víc

dva_karlove
29. 06. 2007
Dát tip
A aby ta reklama měla dopad, bude na těch víčkách zespodu. :)

eowi
29. 06. 2007
Dát tip
"Pro vaše zdraví náš termix praví: nejsem žádná umělohmotina!"

dva_karlove
29. 06. 2007
Dát tip
:))))))))))))))

dva_karlove
29. 06. 2007
Dát tip
Transparenty jsou málo úderné. Navrhuji nejdříve zaútočit agresivní letákovou kampaní.

REDH0T
29. 06. 2007
Dát tip
no, mám strach, že podruhé do stejné řeky už nikdo nevstoupí... Jak bych tak řekl - neoopica zestárla, já zesenilněl a Hrbolovi upadla hlava.

sidonia
28. 06. 2007
Dát tip
neoopicovinu.)))

sidonia
28. 06. 2007
Dát tip
ne ne..neodlitava.., jen se premenuje na neplatoniku:)))))))

Honzyk
28. 06. 2007
Dát tip
jo, de do tvrdejch....)))

Honzyk
28. 06. 2007
Dát tip
DDDD

sidonia
28. 06. 2007
Dát tip
jasne ze je rec o chlastu.. a jeho podporovani...:)

sidonia
28. 06. 2007
Dát tip
opica.. sem rada, me ze podporujes

pivnik
28. 06. 2007
Dát tip
pls, prosim, neposiletjte mi zlaticka aviza na tohle "Dilko" :) kujuu

DISTANCUJU SE OD MELOUŇÁKOVI AKCE A ZAKLÁDÁM NEOPÍSMÁCKOU FRAKCI, KTERÁ PODPORUJE VELLU!

pivnik
28. 06. 2007
Dát tip
drsne

neoOpica: Nevíš, jak byl ten druhej transparent?



Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru