Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

I.

30. 06. 2007
0
19
1558

Je to snad moje blbost nebo chyba Písmáka?

Proč si nemůžu na svojí osobní stránku vložit obrázek?


19 názorů

Ay´Le
16. 07. 2007
Dát tip
nj me bys vic;)

asi málo zlobím

Ay´Le
13. 07. 2007
Dát tip
ty nemas zabloklou ip adresu? spis jsi asi z jineho pocitace pac vella by to asi nedovolila;)

JiKo :-)

Ay´Le
12. 07. 2007
Dát tip
jsi zakazany? alternick? tady se to jima jen hemzi..aj ja jsem;) a to je teda pekne debilni ze je to zakazany..lec mame smulu ocividne..chjo:/

Ay :-))) Nuže prostě to zakázali :) To oni mohou, stejně jako jsem zakázaný já tak jsou i obrázky a dalších x lidí :-)

Ay´Le
11. 07. 2007
Dát tip
t_c..sci-fi?kdes to sebral?:) S_G..jsem sice blondyna ale pochapala jsem to uz z te prvni zpravy:) jen nechapu proc to najednou nejde kdyz to predtim slo..? mno to je fuck asi stejnak s tim nic neudelame..

Rabb
06. 07. 2007
Dát tip
to bude těma "úpravama k lepšímu" a "novinkama" jako je například klubová diskuse, která, jak se domnívám, může za to, že většině autorů dělá vééééélkééééééééé problémy založit si klub nový.. ..zatím vím o dvou takových lidech.. ..ale je jich určitě víc. a chci taky obrázky! chci!

Možná, že všechny tři možnosti v závorce...

Tak pro blondýny - povolení obrázků je určité riziko pro majitele webu. Dá se ošetřit ale musí se tomu chtít věnovat a naprogramovat to... a ta vůle tu prostě teďka není - z nějakých důvodů (není čas, peníze, nechce se)

S_G: Tohle je věc , která je pro mě trochu mimo. Já mám jen jednoduchej požadavek: Wobrázek na swojí stránce.

Povolení HTML je někdy brána jako potencionálně nebezbečná věc (rozbití designu, nekorektní zobrazení některých částí stránky) na webu, proto se mnoho programátorů kloní k zákazu tagů HTML v různých částech jejich webů. A to i přes to, že odfiltrovat výslovně nebezpečnější tagy a příkazy lze poměrně snadno.

Ay´Le: Nemám rád sci-fi! :))) Rimmer: Díky za podporu. (Zkusím dát avízo ARMANDovi.)

Rimmer
01. 07. 2007
Dát tip
Připojuji se k dotazu. Obrázky, obrázky!

Ay´Le
01. 07. 2007
Dát tip
haha tak to zkus napsat Velle..ja ji to teda psala na jeji stranku a druhy den uz to tam nemela..takze pocitam s tim ze to smazala ale zkusit to muzes treba se ti povede vic nez mne;)

To je sice hezký, ale já chci obrázek na svojí stránku! Woauuuuuuuuuuu!!! ;)

Ay´Le
30. 06. 2007
Dát tip
mno asi tak nejak..taky bych si rada dala obrazek k sobe.. ale aspon uz zase zacaly jit obrazky do kritik..sice je to chaba utecha ale aspon neco:)

Díky za vysvětlení, Ay´le. :) Takže Písmák je prostě celej rozflákanej a nefunguje tu nic jako dříf... >:(

Ay´Le
30. 06. 2007
Dát tip
do osobnich udaju to nejde..neco tady je uz docela dlouho rozbity..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru