Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V lese

30. 06. 2007
1
12
521
Autor
sharp shark

V lese

Stála jsem

a dívala se okolo sebe.

Cítila určitou volnost,

klid,

a příjemnou samotu.

,,Chtěla bych být strom" řekla jsem.

Shlédla jsem dolů na boty

a mimoděk je odlepila od země.

Jako bych se bála,

že začnu zapouštět kořeny.

Usmála jsem se

té hloupé myšlence

a nasála nikotýn.

 


12 názorů

LaMouette
04. 07. 2007
Dát tip
je to mozna o pocitu.. le sem si jista.. a pravje diky basnicce o mamince.. ze to dokazes vystihnout lip.. dyz se nad tim hodne zamyslis. Jen to zkousej dal... wo tom ni pochypka.

Já nevím... já na skřítky věřím, takže nemohu pokračovat v této oduševnělé polemice ;)) Ale jinak, ta Tvá dnešní báseň o mamince je milá... :)))

sharp shark
01. 07. 2007
Dát tip
nemusíš se omlouvat.Jen mi přijde že nikdy není nic o ničem.Vždy se autor o něco pokouší.Ať už to vyjde nebo ne.u mě to byl pokus zachytit pocit člověka a to jak někdo odlepí nohy od země je takový dětský nápad.Každý dospělý ho někdy má.Jde o to si vzpomenout na dobu kdy jsme věřili na skřítky. Legrační se snažit o veliké dílo plné duševna pokud se nenaučím popisovat a psát o jednoduchých věcech.To je zase můj názor.

no... já to všechno chápu... ale nic, prostě NIC, pardon...

sharp shark
01. 07. 2007
Dát tip
mě nepřijde že to nic nedává.Je to o ironii.O tom,že někdy se člověk může cítit tak že by chtěl jen být, aby ho nikdo neotravoval.Není to opravdu o něčem velkém.Jen pokus zachytit pocit.Je paradox že někdo kdo kouří, tedy dělá něco nezdravého, by chtěl být stromem, který je symbol života.

o ničem... nic nepřináší... nic nesděluje, jen visí... a to nemám ráda...

zuzuzu
30. 06. 2007
Dát tip
jo, tak vlastně :) je to od nikud nikam báseň o nedefinovaným pocitu no... jazyk není zajímavej, struktura taky ne, je to úplně plochý a plitký, ale třeba když se do toho zavrtáš, tak budeš fakt talent..

sharp shark
30. 06. 2007
Dát tip
tak jo budu se snažit díky

Ay´Le
30. 06. 2007
Dát tip
ten zacatek je takovy popisny..a ten strom a strach z toho je takovy detinsky

Jezuita
30. 06. 2007
Dát tip
4lověče, to je jako úloha ze slohu.Dyť začínaj prázdniny.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru