Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kto druhému jamu kope, ten sa smeje najlepšie (Behind the slaughter...)

04. 07. 2007
2
4
792
Autor
The I

Dúfam, že mi ešte raz odpustíte jedno venovanie... Takže... Túto, sľubujem, že už poslednú časť venujem všetkým prívržencom Chucka Norrisa :-), jednému mimoriadne vtipnému kamarátovi, Metallice a ešte jednej špeciálnej osobe, ktorá by bola schopná donútiť Satana, aby sa pre ňu vzdal pekla... Tak čo, Maťa? Mesiac, či volavka v jeho svetle? :-)

... and justice for all

 

     A ľúbili sa naveky, až kým o dva dni nenašli Ševoslavove telo znetvorené tržnými ranami od aligátora. Ďalej sa na jeho tele našli dve bodné rany veľkosti desaťkorunáčky, jedna rana veľkosti päťkorunáčky, dve jednokorunáčky a jedna päťdesiathaliernika. Dokopy v hodnote 27,50. Ševoslav I. neupadol do zabudnutia. Podľa vzoru našich národných hrdinov vždy bohatým bral a chudobným tiež. Preslávilo ho zakladanie masových hrobov, ktoré my poznáme pod názvom Texaské ropné polia.

     Martina L., momentálne známa pod menom Usáma Bin Ládin stále uniká spravodlivosti. Z odkazu jej jedenástich synov sa neskôr vyvinula organizácia Al-Kájda.

     Náčelník Gugugbaba vošiel do histórie niekoľkými nepublikovateľnými činmi (dajú sa nájsť v najnovšom ilegálnom výtlačku Kamasútry, str. 24 - 357) a taktiež tým, že bol jedným z dávnych predkov Chucka Norrisa, ktorého neskôr vyhlásili za jediného Boha a vládcu celého sveta. Stalo sa to po tom, čo predal dušu Satanovi a za ňu získal svoju neuveriteľnú krásu, inteligenciu a znalosť bojových umení. Potom kopol Satana kopom z otočky a vzal si dušu späť. Svoj božský pôvod dokazoval aj splnením desiatich úloh. Zabil Mŕtve more, porazil betónovú stenu v tenise, vyhral ruskú ruletu (s plne nabitou zbraňou!!!), objednal si BigMac v KFC a dostal ho, zistil poslednú číslicu čísla Pí, dokázal, že na rozdiel od ostatných ľudí, ktorí majú jednu hemisféru väčšiu ako druhú, on má väčšie obe, že vie tlieskať jednou rukou, plynulo hovoriť Brailovým písmom a že pripravil o panenstvo Panenské ostrovy. Bohužiaľ, pri tom ako sa snažil obehnúť zemeguľu bol taký rýchly, že si narazil do vlastného chrbta a poslednú úlohu nesplnil. No za Boha ho vyhlásili aj tak. Aj keď to bolo už in memoriam, pre cenu si prišiel osobne, pretože síce zomrel už pred desiatimi rokmi, ale smrť sa mu to bála oznámiť.

     Rómovia využili peniaze za železo z mreží lieskovského žalára na založenie vlastnej komunity, ktorú pomenovali Púchov. Neskôr ich prisťahovalci spoza veľkej mláky (teda z Mojtína) vysťahovali do Nimnice.

     Ševoslavov 44-členný hárem prepadol v prospech štátu. Neskôr ho vytunelovali a sprivatizovali. Odkúpil ho istý Fero Taraba a pretransformoval na hnutie Urobme to! Členky si založili vlastný spevácky zbor Mammas & Mammas, na čele s frontmankou Allou Pugačevou.

     Čierny havran je vystavený v Lieskovskom múzeu mentálnych porúch a jeho príbeh inšpiroval Edgara Allana Poea k napísaniu známeho diela Havran.

     Lieskov sa po Ševoslavovej smrti konečne ďalej rozrastá, hoci musel prekonať nájazdy krvilačných Maríkovčanov, po ktorých sa rozdelil na Dolný a Horný. Podarilo sa im to tak, že zahnali nepriateľa až k ich hradbám a potom im na znak zmierenia podarovali veľkú drvenú sochu nahej ženy, vo vnútri ktorej boli schovaní vojaci. Maríkovčania z toho boli vo vytržení. Mali bohaté poznatky o pohybe nebeských telies a tak v noci, pozakrývali studne, aby sa im z nich nevyliala voda, keď sa otočí Zem a odišli spať. Vojaci zo sochy vyliezli a dobyli Maríkovú. Z tohto príbehu neskôr vzniklo ustálené slovné spojenie lieskovský dar. Dnes má už Lieskov, najmä vďaka psychiatrickému ústavu rovných päť obyvateľov.

 

Koniec. Snáď už definitívny. Ospravedlňujeme sa vám za ten komerčný záver, no bohužiaľ na nekomerčné riešenia situácie nám došli finančné prostriedky.

 

Ďalšie UPOZORNENIE:

 

Pri písaní tohto príbehu nebol zranený ani usmrtený žiaden človek ani zviera. Jediné, čo bolo zabité je autorov drahocenný čas a jedna dotieravá mucha.

 

Za obsah aj formu diela preberá plnú zodpovednosť Správna Rada STV a Rada pre vysielanie a retransmisiu. Akékoľvek sťažnosti zasielajte na korešpondenčných lístkoch na adresu:

 

Slovenská televízia, štúdio Mlynská Dolina

84545 Bratislava

HESLO: Náročný divák – pošta na vyhodenie

 

P.S.: Autori si dovoľujú vysloviť názor, že Slovenská televízia ako taká je najlepším a programovo najprepracovanejším médiom na Slovensku. Ubezpečujeme, že toto vyhlásenie... au!... sme nevydali... au!... pod žiadnym nátlakom... aaau!


4 názory

Marys
08. 07. 2007
Dát tip
hm, neviem, uz sa mi to s tymi odkazmi zdalo prehnane... moc parodie na malom priestore... ale inac vcelku vtipne

salomesr
05. 07. 2007
Dát tip
aj zbrojneho pasu? :)

:)

salomesr
04. 07. 2007
Dát tip
:)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru