Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proč se kvůli Tobě stále trápím...

04. 07. 2007
0
9
704
Autor
Pajiinka
Proč  se  kvůli  tobě  stále trápím 
a své  oči v  slzách  stápím. 

Už  nebaví  mě  bez  tebe žít, jen  pro sebe chci tě  mít. 
Toto  planá  slova  nejsou,   hledám   tvé  rty,           
poznám je mezi  sty,
tak kde  jsou?

Jen s tebou bych stále být   chtěla 
a   byla  bych šťastná,    kdybych   směla.           

Nyní velmi   toho   lituji,  
nad každým se smiluji. 

Vím, že už   nikdy  Tě   nebudu  mít
a budu  tě víc  a víc chtít.

Na srdci kámen  mi leží,
ale pro tebe život  dál běží.

Na mě  se ti  lehce zapomínalo,
za to    mě    tebe   všechno připomínalo.

Život je příliš krátky,  proto  to  nemůžeme vrátit  zpátky. 
Chtěla bych Tě  čím dál  tím víc, 
zatím však  ztuhla  mi  líc, 

když stále  myslím na  tvou něhu,
která  nebyla  studená,  jak vločka  sněhu. 

Proč nemohli jsme se milovat  dál,
i když studený  vítr  vál, 
i  když bylo  léto  nebo  mráz.

vždy láska byla v nás.

9 názorů

Honzyk
05. 07. 2007
Dát tip
..dyk ste se ji, holky, zastaly, tak tady mi nedelejte z varecky vajicko..!!:)))

leenai
05. 07. 2007
Dát tip
mno, koukala jsem, kolik slečně je.. ale když si vzpomenu na moje začátky, tak se musím stydět, protože jsem nepsala ani tohle.. taxe teda chytám za nos a omluvuju se za možnou příkrost.. je to tím, že člověk potkává podobných věcí víc a někdy mu dojde trpělivost, ačkoli autor za ostatní nemůže, že áno.. dám si tě do oblíbených, aby se mi poslalo avi na novou věc, co napíšeš, a dám ti ještě šanci, ju? =) když se Honzyk tak jakoby přimluvil =)

Honzyk
05. 07. 2007
Dát tip
..viz Leenai, Snooopy.... ja jen jsem docet, mel jsem 100 plus 1 chut napsat to samy... hele, klid, zadnej tady neni takovej psac, aby te peskoval, a takle, i kdyz ty, ktery ti napsali, ze je to na hovno, byt jen virtualne, mam velmi, velmi rad.....a blby to je, ne ze ne, ale kdo z nas nekdy kokotinu nenapsal,---? ....navic todle zrejme v rozruseni psany, esi ti je lip, dobra terapie...a to mi ver, vim vo tom svy...))) ... zkousej si, co to da, klidne hod mi do zprav, esi chces, ja mam ted casu jqako slamy za I. svetovy... pokecame... ...a vas tri si chytim s klukamami, spajdrmeni..|!!! :))))

leenai
05. 07. 2007
Dát tip
=D nejen pozorovatel =D mam strašnou chuť napsat: TIP*!! ale ovládnu se teda.. slečno.. se*te na něj.. a pokud to nepůjde jinak, tak i na poezii..

odhadl bych to na to že pozorovatel se dobře baví

sidonia
05. 07. 2007
Dát tip
je to asi to nejhorsi, co sem v podleni dobe mela to "stesti" cist

holka, to je špatný... :D . Za všechno vypíchnu toto: "když stále myslím na tvou něhu, která nebyla studená, jak vločka sněhu." . . . BRAK ŠVÁR a tak...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru