Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chcem ťa čítať

05. 07. 2007
13
80
2618
Autor
ivana.b

..do poslednej bodky...

Tak mi napíš niečo
o sebe.
Chcem ťa čítať,
keď  ťa už nemôžem mať
tu, vedľa seba.
Chcem čítať
do posledného písmena,
do poslednej bodky
za Tvojou strohou výpoveďou
dlhšou ako všetka matéria
zemského bytia.
Prečítam každé chvenie
tajne zapísané
medzi riadky
našej vlastnej morzeovky,
ktorú tak dokonale
neovládame.
Tak mi napíš, niečo.


80 názorů

ivana.b
24. 07. 2007
Dát tip
Smíšek, dík :)

Smíšek:-)
24. 07. 2007
Dát tip
/*/

ivana.b
10. 07. 2007
Dát tip
Aha.... no neviem, akosi music box velmo nesledujem...a 2 roky dozadu nespomínam...

veď to, že už neviem ako sa volá. chodil na musicboxe asi dva roky dozadu, tuším je z košíc, odfarbený... a možno ani tá jeho pesnička sa nevolala presne Chcem ťa čítať. možno čítam ťa rád, či tak dajako...

ivana.b
10. 07. 2007
Dát tip
Neviem o nikom, ale nevedomosť nie je konečná, tak prezraď...

Chcem ťa čítať - nemal takú pesničku jeden... no radšej ho nenazvem pravým menom.

Honzyk
07. 07. 2007
Dát tip
...a dovre robíš, ja, teraz tu sám, bez služobníctva, ktore neodišlo, ale pošlo, povedz mi čři po tej tvej paprike? neviem, ále zkusím zaspať, zaspať...a len tie bociane mňa snad vzbudia....zajtra večerom....čo povedať? Bez služobníctva!!!)))

ivana.b
07. 07. 2007
Dát tip
snáď nezabije... prepáč, ale ja viem byť aj zlá, no len k tým, čo si zaslúžia.. :)

Honzyk
07. 07. 2007
Dát tip
..aka ty si dobra........teba ta slušnost jednou zabije))))))))

ivana.b
07. 07. 2007
Dát tip
Honzýku, omluvím, omluvím.. :))

Honzyk
07. 07. 2007
Dát tip
...omluv, ivanka, mojho priatela Petríka...!)))je ešte taký malý....))))

Skafararix
07. 07. 2007
Dát tip
Ale sak uz som ticho uz som ticho no hlava ma boli i ked von slnko svieti, no fuj:)

ivana.b
07. 07. 2007
Dát tip
no skafarafix... honzyk opaloval mlade slovenske dievky??? a kde?? :DDDD sranda obcas musí byt... a ked je rec o lenivych komornych a nemorálnych farároch.. :DDD

Skafararix
07. 07. 2007
Dát tip
Boha Honzyk co tu zase po nociach opalujes mlade dievky slovenske! Tu clovek pride v noci z pitky a hned vidi nejaku sofomu gomoru...az som vytriezvel z vas dvoch. No fuj!:)

Honzyk
07. 07. 2007
Dát tip
...áno, urobím tak...možno zožieniem dáku, čo nebude kradnuť cudzím, ale len vlastným ľuďom!!!!))))))))))))))))))))

ivana.b
07. 07. 2007
Dát tip
:))))))))).... drahý, ja som už tak unavená... oči sa mi privierajú a baldachýn ma jemne šteklí na nôžke. idem spať. Ak chceš, napíš mi ešte ten list s vysvetlením.. ak nie, ráno,len čo ma komorná zobudí, venujem ti pár minút...

Honzyk
07. 07. 2007
Dát tip
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ivana.b
07. 07. 2007
Dát tip
A vieš čo?? vyber mu z enj, co tam má, nech sa poučí, že cudzím ľuďom sa kradnúť nemá...

Honzyk
07. 07. 2007
Dát tip
bodaj, bpodaj, čáry nebodaj, už ho čoskoro mám, počkaj, eště do peniaženky sa mu pozerám, či tuná dačo neukradol)))

ivana.b
07. 07. 2007
Dát tip
Bodaj ho... rýchlo rýchlo... veď to malo byť naše, ako odškodné zato, že sme ju s láskou živili...

Honzyk
07. 07. 2007
Dát tip
hltoš to je, hltoš, počkaj, však ja ho karabáčom po pazuche zoberiem...práve berie kuchárke z rúk strieborné prstene!!!)))))))))

ivana.b
07. 07. 2007
Dát tip
ach jaj... aj on dosiel??? Nestacila mu ta cierna macka, ktoru nasiel zrazenu pred branou?? Ach aký je len pahltny.. nenasyti sa nikdy...

Honzyk
07. 07. 2007
Dát tip
teraz nemozem, zmocnil sa jej farár-nekrofil, mazná ju, mazná)))))))))))))

ivana.b
07. 07. 2007
Dát tip
Ach,boze na nebesiach... tak jej pomoz, rychlo rychlo...nech je jej zem lahká.. :DDDDDDDDDDDDDD

Honzyk
06. 07. 2007
Dát tip
..tá starká, čo sa rozpráva s tatarákom zomiera!!!DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

ivana.b
06. 07. 2007
Dát tip
coooze teraz ti, drahy, nerozumiem.. nemozes na mna tak zhurta, pozri, kolko je už hodín... pomaličky zaspáávam..

Honzyk
06. 07. 2007
Dát tip
viem, viem, možno tá starká šůchara zomrie a bude tíško!!!)))))))))))))))))) avi Ska.-..ten musi vedieť všetko:))))

ivana.b
06. 07. 2007
Dát tip
:DD Ale veď jej konečne pripomeň, kto je pánom... Byčík si si, drahý, kde zasa zabudol??? Koľkokrát som ti opakovala, že s chamraťou sa len takto musí??!!! A poďho za ňou, mrchou starou, lebo ťa už čakám a trpezlivosť dochádza...

Honzyk
06. 07. 2007
Dát tip
....kuchárka nie a nie zaspať, Boha jeho ! zasa sa jej cez deň, ktorý prespala s palicou na kamnách, pozdávalo o tatarskom bifteke, ako ju, staruchu, naháňa a sexisticky nadáva, kokot jeden - hento toto - lobogotoš zamindrákovany!!!:))))))))))))))

ivana.b
06. 07. 2007
Dát tip
Beriem ťa za slovo, miláčku... :DDDDD

Honzyk
06. 07. 2007
Dát tip
ovsem, draha, len co ulozim sluzobníctvo.... DDDDDDDDDDD

ivana.b
06. 07. 2007
Dát tip
fergi.black... aj Tebe, dík:)

ivana.b
06. 07. 2007
Dát tip
Honzyk... a ešte, dik za tipánka a aj za prešukané a prekecané noci... zasmiala som sa teda a čakám na vysvetlenie prečo tak veľmi (do pošty).. :)

ivana.b
06. 07. 2007
Dát tip
clapci, je vám odpustene, lebo ste tliapali tak, az som sa od smiechu pucila.. :)

Honzyk
06. 07. 2007
Dát tip
...ano, draha Ivanko, ale vez, ze navstevnost Tveho zahonku, minim, jen zvysi jeho prestiz...viz vyse. s pozdravem emeritni redaktor honzyk

Skafararix
06. 07. 2007
Dát tip
Ano Ivanka aj ja sa ospravedlnujem ale ked vies Honza ma do toho navliekol a tlachy sa tliachali akoby bez nas :)

Honzyk
06. 07. 2007
Dát tip
...ty vole, von teda moc nemluvi, ale ma na mne, jak rika, slabost...ale kdyz mu reknu, prasti, kam ma, to zasejc jo.... Ivanko, omlouvam se....ze se tu vykecavame...za odmenu ti sem napisi nejaky povedeny vtip...ano...? diky, draha:)))))

Skafararix
06. 07. 2007
Dát tip
Fuuuha a ja ze Mara je nejake jednoruke dievca co mi chces dohodit:). A ano aj my tu mame takych "hlavohrudov", ked budu problemy dam ti vediet a ty das vediet Marovi muze bejt?:)

Honzyk
06. 07. 2007
Dát tip
..to ti poviem v naprostom privatnom súkromi.... ne, ted jsem napsal Markovi...ma adresu "board", jak jinac, posila mi nejaky "prdele" pro zasmani, esi nekde nesaskuje se svym psem...meri 210 cm, promluvi jedno slovo za hodinu, ale beda, kdyz nekdo prstikem na mou vychrtlinu ukaze...! Nekecam: MNE ZMLOATILI TADY JEDNOU V HOSPODE, ALE BYL JSEM V PRAVU, takova vochranka, ja jim rikam ZIZALI KRKY... no a jeden mi povida: jak to tancujes? Si myslis, ze si jednicka, co? A ja: JEDNICKA JEZDI NA PETRINY, von at du ven, ja myslel, ze mi chce neco rict, ale dal mi ranu, ze udelal jsem dozadu tri premety, ale ja gymnastiku delal, i atlos, tak ze nic mi nebylo, no Markovi jsem ukazal pres sklo, kerej z tech lidi to je, jak druhej den vobedvali...a Mara povida: "DI DOMU"...a ja za tri dny potkal tpoho, co mne zmlatil, s rukou v sadre, uz popsanou " TVA MARCELA " A TAK...NERIKAL NIC...A jo, to sdou veci..DDDDDDDDDDD---Mara prej, jak mi rekli sprateleny pinglove, normalne sel, zeptal se ho na neco a zlomil mu ruku vo stul!....no maso:))))))))))))))))))))

Skafararix
06. 07. 2007
Dát tip
Som za vsetko co speje do smiechu Honzyku a to ze si mal dredy som citil uz na sto honov to takych ja poznam. A hele ale jak to bylo s tym sukanim pri mojich haiku a suslani ci susani ci jak tedy doopravdy?:)

Honzyk
06. 07. 2007
Dát tip
...slusny....)))..ja mam kamose, se kteryma sem skejtoval pred deseti lety tak, a ty mne zasobej takovejma picovinama, ze normalne tady uchcavam...voni ted, a to zajimavy, tydle typci s dredama...i honzyk mel, jasny, ten aby neco propas, a jak nadaval na ne pak, kreeten, tak nyni jsou vetsinou programatori, taky mi postavili tendle comp a tak...pro Smrtaka mam bakalarskou praci ...ja ti ji poslu taky, k posrani...ale kdyz tady bouchla elekrtika, a mne z disku C smazalyse ty kravoviny, kluci:" klid, to vytahneme...."-ale ja hodil normalka do svetliku, kde sou potkani, tak nechali bejt, sem do nich nechtel prudit, ale pockej, pockej, este tu bakalarskou praci...tak, na vecer, nez obejmes neco jemnyho a vonavyho...od honzIce....pritvrdime hru, ne???:)))

Skafararix
06. 07. 2007
Dát tip
Hahaha...kurvi jedni sikmooke!:)

Honzyk
06. 07. 2007
Dát tip
...mas doma mejla, a, prosim, po precteni jej hned spal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Skafararix
06. 07. 2007
Dát tip
A kto to susnal co je to susnal? A na moje haiku susnali? Akoze o com, o mne? A s kym ako ? Vrav vrav Honzyk zlaty!:)

Honzyk
06. 07. 2007
Dát tip
....uvidime, jak se budes chovat pristi ctvrtleti, rika redaktor na dlazbu vyhozeny:DDDDDDDDDDDDDD...pporadime, uvidime.... ale poslu ti teda ted takovou prdel, myslim k smichu, ze se poseres, esi neznas....pockej, pockej...

Skafararix
06. 07. 2007
Dát tip
Akoze tak riadne? A to kto s kym? Su aj fotky? Ak ano skafararix@yahoo.com hahaha:)

Honzyk
06. 07. 2007
Dát tip
hovno ses...tady ti na tvy haiku susnali, ze kdesi cosi, a bylo to sukavy jak moje babicka v sedumnacti..:)))... ja myslim takovy to sblizeni, kdy se lidi fyzicky spojej...takovej ten pohlavni styk...DDDD-))

Skafararix
06. 07. 2007
Dát tip
Jaaaj...a ja ze som len sam taky trapny platonik a ostatni uz one toto ...no vies co:-)

Honzyk
06. 07. 2007
Dát tip
..jezis, to bylo jen takovy jako sblizeni, no:)))DDDD

Skafararix
06. 07. 2007
Dát tip
Jeeej Honzyk pripajam sa k tebe. Tiez to poznam a taky smiruji :-) Ale sukat nikoho nesukam hahaha

Honzyk
06. 07. 2007
Dát tip
...toto je naozaj, naozaj pre tento, nebudu saskovat a cesky: ja jsem, jak jsem tu na sebe vyprasil ,se dvakrat moc a moc virtualne zamiloval...ty reakce ty vosobnosti...a ten smysl prto humor! |ja miluju, a nejvic ze vseho na svete, la pardon, prosukany a prokecany noci, kdy se valej vsude flasky, sem tam nejakej ten papirek, voni trava, nekdy houbicky..(a proto stale mne pry udrzujiho "v mladi"D hehe, to urcite)...ale chci jen povedet, ze JE MOZNE SE "PO TEXTU" DO CLOVEKA, KTERYHOS NIKDY NEVIDEL(A) zamilovat, znam ...znam, a dobre....a mozna tak je lepsi, rika se, ze sny bejvaj, ty splneny, nejvetsi bolest...ale to, co tady, este k tomu na literarnim serveru....je nekdy nadhera...a nekdy, priznam se, i trosku smiruju, kdo komu posila avi --- A MAM Z TOHO MOC VELKOU RADOST, protoze lidi, ktery sukaj, ktery maj se radi, ty neublizujou, ty ne...ty nemaj potrebu s nekym manipulovat, nekoho nekam strkat, mlatit deti po hlave...sem jednou na hristi jednu matku, kdyz hlidal jsem neter, malem utlouk kyblickem...ale jo, abch se vratil k tyhle basni: ty mi ze srdce mluvis, ze srdce....a dekuju ti moc, nekdy pozdejc treba napisu, proc tak velmi...a uz du!!!:)))*********

ivana.b
06. 07. 2007
Dát tip
smolka, neskoro.. :) Zastavim sa, ale teraz musim letiet do nemocnice... vecer...

Skafararix
06. 07. 2007
Dát tip
Kludne mozes...minut:)

ivana.b
06. 07. 2007
Dát tip
okej, ked bude cas, neminiem ta!! :)

Skafararix
06. 07. 2007
Dát tip
Jaj tieto dnesne devy neskromne! Kto chce vediet viac musi viac citat. To je moja odpoved:)

ivana.b
06. 07. 2007
Dát tip
Nie toto nikdy nestačí... Musím (a chcem toho vedieť viac) !! :)...

Skafararix
06. 07. 2007
Dát tip
Som dobrovolne nezamestnany primitiv s titulom pred menom s absolutne nulovou perspektivou...Staci?:-)

ivana.b
06. 07. 2007
Dát tip
Maily sú fajn.. a, Koníku, dekuji. :)

jo, mý básničky sou taky maily vlastně :o) a tohle je fajn *

ivana.b
06. 07. 2007
Dát tip
poteší..

labuť
06. 07. 2007
Dát tip
celkom fajn

ivana.b
06. 07. 2007
Dát tip
zlyvkus, dík. :)

ivana.b
06. 07. 2007
Dát tip
Pekné, no niekto má štastie,keď má lásku blízko.. :)

ivana.b
06. 07. 2007
Dát tip
mo, vidím, ROMAN, vidím.. :)

zlyvkus
05. 07. 2007
Dát tip
fuu ale zato je to fest intenzivne tak na tip:)

Rabb
05. 07. 2007
Dát tip
ivi.. já ji taky napsal majla.. ale tak daleko nebyla no.. zůstává v ČR.. :-)

ivana.b
05. 07. 2007
Dát tip
jeje.... publokovatelne??? my sme sa nehrali... ja som mu pisala do zahranicia mail.. :)

Rabb
05. 07. 2007
Dát tip
ehe.. to jsme s pžítelkyní nedávno, vlastně dneska, praktikovali.. ..jakože jsem se měl pokusit vypsat svoje pocity k ní.. ..tak jsem to udělal, mno.. :-) *

ivana.b
05. 07. 2007
Dát tip
Ďakujem :)

Háber
05. 07. 2007
Dát tip
* pekné *

ivana.b
05. 07. 2007
Dát tip
grafo, SnoopyDuck, ďakujem.

grafo
05. 07. 2007
Dát tip
no hej*

ivana.b
05. 07. 2007
Dát tip
..že mi to nenapadlo.. :)))

ivana.b
05. 07. 2007
Dát tip
ROMAN, dík

bajron
05. 07. 2007
Dát tip
ved informacie si o mne mozes zistit na mojej stranke:))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru