Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čarověník

10. 07. 2007
0
0
357
Autor
Blanchett

Čarověník je cizopasná rostlina. A tenhle Čarověník se jako cizopasník chová též...jsem to já, jste to vy, jsme to my!Je to to, čeho se všichni bojíme a zároveň to milujem...

    Čarověník zná každý z nás. Tráví s ním všechny okamžiky svého života, ať už ty krásné nebo tragické. Všichni mu říkáme jinak, ale slovo Čarověník vystihuje jeho samotnou podstavu, kterou chápeme každý jinak a přetrvává v nás samotných už po staletí. V našich myslích a srdcích, ve skrytu naší duše. Čarověník se nezrodil z lotosu, ani nebyl ukřižován, nevedl žádnou válku a nic nevyhrál, přesto má na svědomí všechny křivdy, které člověk spáchal na Modré Planetě. Na planetě, jež ho zrodila.
    I kdyby ten nejlepší neurolog propátral celičký mozek svého pacienta, Čarověník by nikdy nenašel. Je schován tam, kam nikdo jiný než sám majitel nedosáhne. V jemné pavučině snů, představ a přání.
    Čarověník je ...
 ... jako kapka třpytící se v světle hvězdy, která vdechla tomuto světu život...
 ... jako poslední lístek umírajího stromu, který křičí do světa svou životadárnou modlitbu...
 ... jako část bývalého odpadkového koše, vesele se prohánějící po liduprázdných ulicích...
 ... jako změť čehosi v tvé otlučené hlavě, co ti nedá spát...
 ... jako mlha na skle auta projíždějícího okolo tvé osamocené nohy v černé tenisce...
 ... jako dlažební kostka, o kterou sis nedávno ukopla nehet u palce pravé nohy...
 ... jako střepina láhve od šampusu potřísněná krví, co leží ve škarpě opodál...
 ... jako tučňák křečovitě svírající tvou dlaň...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru