Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Náruč dokorán

10. 07. 2007
0
4
681

Staršie dielko...

Stačí otvoriť náruč dokorán,

vyčariť úsmev, rozihrať city,

každú strunku v tele rozochvieť,

bozkávať pery, čelo, vlasy,

nežnosťou rúk prispieť k slovám chcenia

a voľne nechať plávať

blúdiace lode nášho poblúdenia. 


4 názory

Som rada, že mi odpovedáš vecne. Idem vložiť krátku "vášnivú" poviedku, tak uvidím ako sa ujme. M.

..neviem ci je na nete... ...ale tato knizka je skor teoriou literatury...dost dobre podanou...a prakticky vyuzitelnou... ...pises ze si z ba...tak to normalne staci ist do mestskej kniznice na laurinskej...myslim ze aj inde... ...a maju aj v obchodoch...

Ďakujem Ti. Vidíš, práve toto potrebujem, trochu usmerniť. Zajtra pridám ďalšie a keď v nich nenájdeš ani zrnko nádeje, tak skúsim neviazaný verš. A myslíš, že knižku od Jožka Urbana niekde zoženiem? Nie je niečo z jeho skvelej tvorby (pripomenul si mi ho) aj na internete?

...skus si precitat knizku utrpenie maldeho poeta od j.urbana... ...toto je stale na moj vkus prilis priehladne....bez nejakeho zaujimavejsieho napadu...akoby si to napisala a nechala tak...sak ono nejak bude... ...toto mi pripada jak tie basnicky na pohladnice...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru