Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nejhorší je, že ...

11. 07. 2007
0
20
1112
Autor
Marky
 
Nejhorší je, že zůstanu navždy s tebou.
Nejhorší je, že mě ruce pořád zebou.
Nejhorší je, že život tak rychle letí.
Nejhorší je, když utichne smích dětí.
Nejhorší je, že ráno přijde po noci zas.
Nejhorší je, že pro mě jako droga je tvůj hlas.
Nejhorší je, ničeho nikdy nelitovat.
Nejhorší je, jen za svým bludem si stát.
Nejhorší je milovat bez lásky co vrací se zpět.
Nejhorší je, že takhle funguje dnešní svět.
Nejhorší je nevědět co by chtěl člověk mít.
Nejhorší je v něčím stínu žít.
Nejhorší je chtít víc a mít jen málo.
Nejhorší je nevědět, zda by to za to stálo.
Někdy je nejhorší jen prostě žít.
Jen prostě žít, milovat a něco chtít.
 

20 názorů

Ay´Le
11. 07. 2007
Dát tip
jestli neco vazne nemam rada tak porad stejny zacatky radku v nejake "basni" a tohle mi ani jako basen nepripada..proste stejne zacinajici vety

Zuzulinka
11. 07. 2007
Dát tip
kují...musej hezky vonět

Zuzulinka
11. 07. 2007
Dát tip
breku...já nejsem magor..teda:-) občas jsem i nirmální já jsem nijak nechtěla autora odradit odpsaní jen jsem tedy chtěla naznačit, že tudy opravdu ne takle se vyjadřují děti, nemá to skoro nic poetického

martinez
11. 07. 2007
Dát tip
ale brek.u - já se semo tamo taky vyplkávám, neříkej že nevíš :o)

martinez
11. 07. 2007
Dát tip
nebyla ta bába z kouzelníka Jaruš? se mi něco motá... k dílu se mi ale nemotá nic moc - jen že je trochu zamotaný - ale autorka je nováček a esi je to její prvotina, potřebuje radu, a né kubrta, přátelé :o) žít je bezva aj dyž je momentálně nejhůř... všechno se dá změnit - jen smrt ne rýmy by měly být vynalézavější - tohle nejsou volný verše ale vázaný... jsou tu lidi co píšou dobrý vázaný verše, tak si klikni na vázaný verše a počti si tam... a pak na volný a taky čti... brzy se tu zorientuješ bude se ti líp psát a nám u tebe číst až něco načteš... nehaž flintu do žita a nedej se vyplašit :o)

Honzyk
11. 07. 2007
Dát tip
..zadej Kubrt....a je tam video scenka, neke....ja videl az ted........

Zuzulinka
11. 07. 2007
Dát tip
dak já tu scénu znám Honzy...j, jo, možná příjde i kouzelník, ještě tam volali nějaký bábě, ale na jméno si nevzpomenu...vrcholnej zábavnej pořad ČT já ale nevěděla, že Kubrt je robot, tak valím oči:)

Honzyk
11. 07. 2007
Dát tip
...ale dyt jo, ja vim, a taky je v ty scence s Labusem, co ted vopakobvali DOSLY GUMICKY???? ZAVOLEJTE kUBRTA, PRIDE KAISER A UDELA NEJAKOU PRDARNU, ABY lABUS NEBYL NAPRDLEJ...treba sebou sekne vo zem.....)))) sorry, ale todle musite vedet:)))))))))))

Zuzulinka
11. 07. 2007
Dát tip
jsem dala kubrta do vyhledávače a to bys nevěřil Honzyku, kubrt je robot:)

Honzyk
11. 07. 2007
Dát tip
buh vi, Mikey........))))

Honzyk
11. 07. 2007
Dát tip
jo, dosly........zavolejte Kubrta!!!))))))))))))))))

Zuzulinka
11. 07. 2007
Dát tip
cože, gumičky došly?

Honzyk
11. 07. 2007
Dát tip
..nejhorší je, že došly gumičky...-. ZAVOLEJTE KUBRTA!!!))))

Zuzulinka
11. 07. 2007
Dát tip
žít je to nejlepčí:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru